PracaGrupypl.praca.dyskusje › tytuł naukowy przy nazwisku w CV

  • 11. Data: 2005-11-08 14:45:14
    Temat: Re: tytuł naukowy przy nazwisku w CV
    Od: moles <m...@o...pl>

    Dziekuję wszystkim za napisanie co o tym myślicie, oraz za wyjaśnienie
    niuansów terminologicznych

    Pozdrawiam

    Marcin

    --

    "Knowledge is never a crime"

  • 12. Data: 2005-11-08 20:11:16
    Od: "Bartek" <bartoszjan@[NOSPAM]poczta.onet.pl>

    > BTW mgr to tytuł zawodowy a nie naukowy

    Mgr to stopień naukowy. Stąd też nazwa komisji - ds. Tytułu i Stopni
    Naukowych.

    Bartek

  • 13. Data: 2005-11-09 17:20:13
    Od: "bArT" <baartekNO^SPAM@klub.chip.pl>

    Bartek wrote:

    > Mgr to stopień naukowy. Stąd też nazwa komisji - ds. Tytułu i Stopni
    > Naukowych.

    A to ciekawe co prawisz.. ustawa się zmieniła? Co ma piernik do wiatraka?

    Tytuł naukowy jest w PL jeden: profesor
    Stopień naukowy: dr, dr hab.
    Tytuły zawodowe: mgry, inż, lic., lek. n.med.

    --
    pozdrawiam
    bArT

  • 14. Data: 2005-11-09 17:21:17
    Od: "Greg" <ozma@BEZ_SPAMUop.pl>

    Bartek w news:dkr0qi$ic8$1@nemesis.news.tpi.pl napisał(a):

    > Mgr to stopień naukowy.

    Pierwszym stopniem naukowym jest dr.

    pozdrawiam
    Greg

  • 15. Data: 2005-11-09 17:25:05
    Od: "bArT" <baartekNO^SPAM@klub.chip.pl>

    Bartek wrote:

    > Mgr to stopień naukowy. Stąd też nazwa komisji - ds. Tytułu i Stopni
    > Naukowych.
    >
    > Bartek

    http://www.abc.com.pl/serwis/du/2003/0595.htm dla ścisłości i zamykamy wątek
    o tytułach

    --
    pozdrawiam
    bArT

  • 16. Data: 2005-11-10 14:17:55
    Od: Ziemek Borowski <z...@Z...Waw.PL>

    moles na pl.praca.dyskusje:

    > Kiedyś słyszałem o tym aby dodawać swój tyt. nauk. do imienia i
    > nazwiska w CV.
    > Zamiast pisać, że ukończyłem studia możnaby napisać np:
    > mgr inż. Imie Nazwisko.
    >
    > Co wy to tym sądzicie.

    może źle pamiętam ale tytułami naukowymi są dr. hab i profesor. mgr. i
    dr to stopnie.

    --
    Ziemek

  • 17. Data: 2005-11-10 21:44:15
    Od: "Adrian" <a...@p...onet.pl>

    Użytkownik "yard" <y...@B...fm.BEZTEGO> napisał w wiadomości

    > Pozdrawiam
    >
    > PS. Slyszalem, ze dopiero profesor jest tytulem naukowym. Moze ktos kto
    wie
    > lepiej sie wypowie.

    Nie, właśnie profesor nie jest tytułem naukowym.
    Tytułem naukowym jest doktor i doktor habilitowany (magister chyba nie, ale
    szczerze to nie wiem, wiem tylko że praca magisterska pracą naukową nie
    jest)

  • 18. Data: 2005-11-11 10:44:09
    Od: "Greg" <ozma@BEZ_SPAMUop.pl>

    ?

    > Tytułem naukowym jest doktor i doktor habilitowany

    ?

    > szczerze to nie wiem,

    No właśnie. Tymczasem bArT dał linka do ustawy gdzie jest jasno napisane co
    i jak.

    pozdrawiam
    Greg