PracaGrupypl.praca.dyskusje › tusk reaguje (#097)

  • 1. Data: 2014-06-17 11:35:54
    Temat: tusk reaguje (#097)
    Od: feldmarszałek tusk <N...@g...pl>

    dowiedziałem się właśnie, o czym nie poinformował tvn, że teraz, żeby
    dostać się na studia trzeba przejść po-badanie lekarskie... a w jakim
    celu? czy tusk bada przyszłych rodziców czy nadają się na odniesienie
    sukcesu po studiach dzięki przedłużeniu gatunku?

  • 2. Data: 2014-06-17 12:36:57
    Temat: Re: tusk reaguje (#097)
    Od: feldmarszałek tusk <N...@g...pl>

    http://wiadomosci.onet.pl/swiat/szorstkie-kazanie-pa
    pieza-skrytykowal-mlodych-europejczykow/z5yl9

    co za powskie ścierwo...

  • 3. Data: 2014-06-23 11:51:14
    Od: feldmarszałek tusk <N...@g...pl>

    franciszek: "ja mówiłem do euro-elit, a nie do pisowskich śmieci"... ok
    franciszek, byle byś się tego trzymał...

  • 4. Data: 2014-06-23 13:58:14
    Od: feldmarszałek tusk <N...@g...pl>

    muszę jeszcze dopisać, bo franciszek kontynuuje kazanie "PiSowscy
    frajerzy sami wybrali bycie frajerami, a nie powskimi elitami europy"...

  • 5. Data: 2014-06-27 12:32:49
    Od: feldmarszałek tusk <N...@g...pl>

    tusk zatrudnił... tak patrzę na te dziewczyny które zatrudnił tusk do
    sprzątania ulic - toż to same modelki, wiek 20-25 lat, chyba
    selekcjonowane specjalnym wolnym zjednoczonym algorytmem po...