PracaGrupypl.praca.dyskusje › kolejny niewyobrażalny sukces tuska (#098)

  • 1. Data: 2014-06-20 19:10:58
    Temat: kolejny niewyobrażalny sukces tuska (#098)
    Od: feldmarszałek tusk <N...@g...pl>

    tusk ogłosił dziś, że jedynie zaufani pracownicy platformy obywatelskiej
    gwarantują najwyższy poziom wykonywania pracy...
    chodzi o obsadzonych wcześniej na stanowiska kierownicze w instytucjach
    użytku publicznego dupostrzelców... podano nawet nazwiska i zasługi, ale
    to zachowam dla siebie...

    pisałem wcześniej, że tusk sprzeda wszystkie lasy skrajnym nazistom, w
    tvn-nie cisza, a tu po drogach obok mojej siedziby co raz to przejeżdża
    ciężarówa wypchana po brzegi moim drzewem... nasuwa się pytanie, czemu
    ten złamany chuj sprzedaje moje, a nie swoje spedalone własności tuska i
    gronkiewicz waltz?

  • 2. Data: 2014-06-21 15:47:15
    Temat: Re: kolejny niewyobrażalny sukces tuska (#098)
    Od: feldmarszałek tusk <N...@g...pl>

    nasz fanciszek poczuł się gorszy i proszę, dziś mamy niewyobrażalny
    sukces naszego papieża...

  • 3. Data: 2014-06-23 11:50:26
    Od: feldmarszałek tusk <N...@g...pl>

    ależ dziś dzień sukcesu,
    największy oczywiście hanny gronkiewicz waltz,
    po niej franciszek,
    niestety tusk dopiero na trzecim miejscu,
    poniżej dupostrzelcy i tvn, ale wiadomo,że to trzeba interpretować jako
    pierwsze miejsce...

  • 4. Data: 2014-06-23 15:40:50
    Od: feldmarszałek tusk <N...@g...pl>

    nie minęło 20 minut, a zesrali się humaniści...
    ależ tryumf masakra tvn franciszek europa...
    wielkie poparcie tuska, no zobaczymy, ja jestem dobrej myśli, stokrotka
    może też...

  • 5. Data: 2014-06-24 11:37:24
    Od: feldmarszałek tusk <N...@g...pl>

    o ja cię kręce, ależ dziś platforma obywatelska zwyciężyła,
    demonstrując Demokratyczne Standardy Europejskie [R] co spowodowało u
    mnie wielogodzinną erekcję... też się przydało...

  • 6. Data: 2014-06-24 20:08:44
    Od: feldmarszałek tusk <N...@g...pl>

    ależ dziś zwyciężyła europa (forma przekazu jest chyba dla wszystkich
    oczywista) "jak można było w ogóle pomyśleć, że po elity zniżają się do
    poziomu pisowskich frajerów..."

  • 7. Data: 2014-06-25 19:21:22
    Od: feldmarszałek tusk <N...@g...pl>

    lokalny dupostrzelec - ależ dziś poczwórny sukces, bo już pojedynczy to
    za mało dla tuska...

  • 8. Data: 2014-06-26 18:19:33
    Od: feldmarszałek tusk <N...@g...pl>

    tusk właśnie poinformował mnie, a może i nas, że nie dopuści, żebyśmy
    dostali złamany grosz z unii europejskiej... w porządku tusk...

  • 9. Data: 2014-06-27 13:10:44
    Od: feldmarszałek tusk <N...@g...pl>

    dostałem ciekawą informację, ależ tusk dzisiaj wygrywa...

  • 10. Data: 2014-06-29 14:36:11
    Od: feldmarszałek tusk <N...@g...pl>

    jest dyrektywa na temat pracy w eu: "Ci którzy nie podjeli pracy w
    (wspólnocie europejskiej) są niepełnosprawni intelektualnie"...

    chyba po-intelektualnie jeśli już... bez komentarza...