PracaGrupypl.praca.dyskusje › testy IQ i inne, poszukuję...

  • 1. Data: 2003-03-20 13:11:10
    Temat: testy IQ i inne, poszukuję...
    Od: "poste" <m...@p...fm>

    szukam testów określających IQ oraz spostrzegawczość, bystrość, które się
    wypełnia podczas rekrutacji....
    swojego czasu drukowała takie GW, ale przegapiłem i nie zatrzymałem ich
    sobie. Może ktoś zna stronke lub może mi podesłac takie? oczywiście z
    rozwiązaniami!

    Maciek

  • 2. Data: 2003-03-20 14:17:12
    Temat: Re: testy IQ i inne, poszukuję...
    Od: "Stan" <l...@p...fm>

    http://www.practest.com.pl

    http://www.practest.com.pl
    http://katalog.onet.pl/nauka_i_edukacja/testy_egzami
    ny/
    http://www.praca.hoga.pl/testy_psychometryczne.asp

    http://www.pracuj.pl - najlepszy ze znanych mi, korzystałem z nich sam,
    trzeba się zalogować

    Pozdrawiam
    Stan

  • 3. Data: 2003-03-21 09:01:32
    Od: "Marek A. Czepil" <marek.czepilNIE LUBIE SPAMU@mamy.to>

    poste wrote:
> [...]

    Odpuść sobie te testy... Na spostrzegawczość już oblałeś - wystarczy
    troszkę pomyśleć i już masz pełny zestaw testów (
    http://www.google.pl/search?q=%22test+IQ%22&ie=UTF-8
    &oe=UTF-8&hl=pl&lr
    =lang_pl ).... No tak - ale Ty chciałeś z odpowiedziami....

    Marek A. Czepil
    GSM +48 601 800 310
    GG 3244493