PracaGrupypl.praca.dyskusjetermin wyplaty wynagrodzenia › termin wyplaty wynagrodzenia
  • Data: 2005-07-13 14:59:33
    Temat: termin wyplaty wynagrodzenia
    Od: "jaQbek" <j...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mam w regulaminie, który otrzymałem od pracodawcy, taki zapis:

    Wynagrodzenie będzie wypłacane raz w miesiącu, każdego ostatniego dnia
    miesiąca lub do 10 - go każdego miesiąca za miesiąc poprzedni (...). Jak mam
    to rozumieć ? Czy jeśli do tej pory płacone miałem zawsze 1 - go, a za
    zeszły miesiąc nie otrzymałem jeszcze wynagrodzenia, to jako termin
    powiniennem brać 31 czerwca, 1 lipca czy 10 lipca ?

    --
    jaqbek [monkey] poczta dot onet dot pl