PracaGrupypl.praca.dyskusje › ta sama praca - 2 pracodawców

  • 11. Data: 2004-03-05 20:16:27
    Temat: Re: ta sama praca - 2 pracodawców
    Od: "Kamil" <b...@g...pl>

    Nie bardzo skumalem o co chodzilo ze zmiana pracy ale pozostawieniem tego
    samego miesca i stanowiska, wiec proponuje:

    - jesli zmienila sie tylko nawza pracodawcy (np na skutek powolania nowej
    spolki) to napisz :
    1990 - 19999 Firma X (do 1998 pod nazwą Y)

    jesli fizycznie zmieniles pracodawce (na przyklad na inna firme ale tym
    samymbudynku pietro wyzej), to pisz normalnie...