PracaGrupypl.praca.szukana › szukam pracy ZDALNEJ | administracja,dodawanie,opisywanie,handlowiec etc.

  • 1. Data: 2010-06-21 09:35:19
    Temat: szukam pracy ZDALNEJ | administracja,dodawanie,opisywanie,handlowiec etc.
    Od: "K.A" <a...@o...eu>

    szukam pracy zdalnej ,proszę o różne oferty związane z pracą przez/w
    internecie
    zajmowałem sie juz :
    -opisywaniem aparatów cyfrowych/analogowych i obiektywów,
    -administracją serwisów internetowych,
    -dodawaniem informacji, na portalach, o wydarzeniach /ewentach w w-
    wie..
    -pozyskiwałem klientów dla firmy zajmującej sie tworzeniem stron
    www,gier java,animacji,etc.(przez ponad rok więc ta tematyka i
    zagadnienia z nią związane nie są mi obce ) .
    -jestem dostępny 24h/dobę ,
    gg: 4949260
    a...@o...eu

  • 2. Data: 2010-06-21 14:44:37
    Od: p b <p...@g...com>

    On 21 Cze, 10:35, "K.A" <a...@o...eu> wrote:
> [...]
    > www,gier java,animacji,etc.(przez ponad rok więc ta tematyka i
    > zagadnienia z nią związane nie są mi obce ) .

    Zarządzający Systemem Web zatrudni osoby w pełnym lub niepełnym
    wymiarze czasu do pracy w domu (komputerowy marketing Internetowy).
    Jeśli posiadasz komputer i potrafisz wykonywać najprostsze czynności w
    sieci (tzn. obsługiwać skrzynkę mailową), zarobisz nawet 5000 zł
    miesięcznie. Przeszkolenie online. W celu uzyskania pełnych szczegółów
    skontaktuj się z: p...@g...com.