PracaGrupypl.praca.szukana › [legnica.net.pl] szukasz odpowiedzialnej pracownicy-sprawdz oferte

  • 1. Data: 2010-06-20 17:22:25
    Temat: [legnica.net.pl] szukasz odpowiedzialnej pracownicy-sprawdz oferte
    Od: paula<1...@l...net.pl>

    witam,poszukuje pracy mam 23 lata,jestem ambitną i bardzo odpowiedzialna
    kobietą.z zawodu jestem kosmetyczką,mam także spore doświadczenie w handlu
    hurtowym jak i detalicznym,cechuje mnie-solidność,dobra prezencja oraz
    sumienność.chętnie podejmę prace w sklepie,hurtowni,solarium na stałe jak i
    dorywczo.czekam również na inne propozycje.proszę o telefon pod numer
    -787204777.
    pozdrawiam serdecznie

    Szczegóły na stronie http://legnica.net.pl/index.php?legnica=ogloszenia&n
    rid=62037