PracaGrupypl.praca.dyskusje › szkolenie wyjazdowe

  • 1. Data: 2008-09-21 09:10:09
    Temat: szkolenie wyjazdowe
    Od: "Adam" <r...@g...com>

    Witam! Mam pytanie odnośnie szkolenia. Załóżmy że wyjeżdżam na szkolenie z
    Białegostoku do Łodzi. Szkolenie odbywa się od poniedziałku do środy
    włącznie w godzinach 9.00-15.00. Niestety nie mogę zdążyć na szkolenie w
    poniedziałek na godzinę 9.00. Nie pozwalają mi na to połączenia linii PKP.
    Jak również sprawdzałem linie PKS i prywatnych przewoźników. Też nic nie
    pasuje. Więc muszę jechać w niedziele. Czy zostanie mi zwrócony koszt
    zakwaterowania w hotelu za pobyt w nim w niedzielę?

  • 2. Data: 2008-09-21 13:10:29
    Temat: Re: szkolenie wyjazdowe
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Sun, 21 Sep 2008 11:10:09 +0200, "Adam"
    <r...@g...com> wrote:

> [...]
    >pasuje. Więc muszę jechać w niedziele. Czy zostanie mi zwrócony koszt
    >zakwaterowania w hotelu za pobyt w nim w niedzielę?
    Ciezko zgadnac kto ma Ci zwrocic, skoro nie wiadomo w jakim
    charakterze tam jedziesz - jesli bedziesz szkolic to wynagrodzenie i
    dodatki (pokrywane koszty) powinienes okreslic w umowie. Jesli
    pracodawca wysyla Cie aby sie szkolil -> jest to podroz sluzbowa to na
    druku polecenia podrozy sluzbowej (przed wyjazdem) powinienes domagac
    sie wpisania odpowiednich informacje: data wyjazdu i powrotu, srodki
    transportu, ilosc i rodzaje noclegow. Domagaj sie rowniez wyplacenia
    zaliczki na wyjazd, ktora pokryje wszystkie te koszty.

    WAM
    --
    nad morze? www.nadmorze.pl

  • 3. Data: 2008-09-21 14:07:04
    Od: "Adam" <r...@g...com>

    dziekuje
    apropo pracodawca wysyla mnie na szkolenie z programu civil 3d i jak narazie
    nie ma pojecia ze wyjezdzam w niedziele :)

  • 4. Data: 2008-09-21 18:54:46
    Od: "aga" <b...@o...pl>

    Użytkownik "Adam" <r...@g...com> napisał w wiadomości
    > dziekuje
    > apropo pracodawca wysyla mnie na szkolenie z programu civil 3d i jak
    > narazie nie ma pojecia ze wyjezdzam w niedziele :)

    Lepiej zeby sie o tym dowiedzial przed wyjazdem, bo i tak musi Ci podpisac
    'polecenie wyjazdu sluzbowego' na ktorym bedzie ten fakt odnotowany. Bez
    tego sobie nie rozliczysz nic...

  • 5. Data: 2008-09-21 20:19:06
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Sun, 21 Sep 2008 16:07:04 +0200, "Adam"
    <r...@g...com> wrote:

    >apropo pracodawca wysyla mnie na szkolenie z programu civil 3d i jak narazie
    >nie ma pojecia ze wyjezdzam w niedziele :)
    To porozmawiaj z nim o tym niezwłocznie. Czy Twój pracodawca gryzie?

    WAM
    --
    nad morze? www.nadmorze.pl