PracaGrupypl.praca.dyskusjeszef - prostak › szef - prostak
  • Data: 2003-08-07 15:10:51
    Temat: szef - prostak
    Od: "girl" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    cześć,

    miałam dzisiaj przykre spiecie z szefem, otóż, dużo podróżuje po kraju (2
    tyg - ok 8000 km) na dłuższych odcinkach. Ostatnio szef mnie poinformował,
    że zabiera mi opla corsę a dostanę seicento z kratką (nie jestem
    przedstawicielem). W momencie jak zadzwonił nie mogłam dłużej z nim
    rozmawiać po rozwiązywałam problem, ale zadzwoniłam za kilka godzi i
    zapytałam dlaczego zabiera mi auto, na dłuższe trasy seicento sie nie
    nadaje, i czy mogę pogadać z Prezesem (mój szef jest bardzo niezaradny) na
    ten temat (może uda mi sie go przekonać), a szef wpadł w furię, zaczął na
    mnie wrzeszczeć, że co ja sobie wyobrażam, że robię sztuczne problemy i w
    ogóle to jestem beznadziejna i głupia. Przerwałam rozmowę wyłączając
    telefon.

    Poradźcie, co dalej, jak zareagować, jak dalej z nim współpracować? Czy
    macie takie problemy z szefami furiatami?

    pozdrawiam
    Basia