PracaGrupypl.praca.dyskusje › system wyplaty wynagrodzenia

  • 11. Data: 2006-07-02 16:36:59
    Temat: Re: system wyplaty wynagrodzenia
    Od: "PioM" <p...@h...com>

    Moze twoj pracodawca probuje cie zabic, albo zmusic cie do zalozenia
    wlasnego interesu. Pewnie probuje cie splawic.

    > Nie zazdrość - on będzie miał proces i przegraną sprawę w sądzie pracy,
    > wypłaci Ci wynagrodzenie wraz z odsetkami i (być może) odszkodowanie,
    > wjedzie mu kontrola PIPy, BHP i Urzędu Skarbowego i może go załatwią - ja
    > bym się niekoniecznie zamienił.

    Jeszcze najlepiej powolac wojskowy sad polowy.

  • 12. Data: 2006-07-02 16:46:45
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:e88srq$8ab$1@nemesis.news.tpi.pl PioM

    > Jeszcze najlepiej powolac wojskowy sad polowy.
    Najlepiej to zamówić usługę u kogoś z przedstawicieli zagranicznych
    imigrantów zarobkowych. Niedrogo, pewnie, sprawnie. ;)
    Kpisz sobie, a to przecież na poważnie. No sam pomyśl:
    1 - nie wypłacił ci wynagrodzenia to mu przecież nie odpuścisz, lecz oddasz
    sprawe do sądu - w końcu nie jesteś złamasem, który daje się w konia
    bezkarnie byle gnojkowi robić; no i absolutnie nie wierzę abyś mógł być
    głupcem podejmujacym pracę bez umowy na piśmie, więc z pewnością masz
    dowody.
    2 - nie ma raczej zakładu pracy, w którym wszystko jest w porządku - nie
    zawiadomisz odpowiednich instytucji o nieprawidłowościach? toś współwinny,
    to niemoralne i nieuczciwe. A nawet jak nie jesteś pewien, to lepiej
    spowodować kontrolę - oni lepiej mogą i umieją szukać niż ty.
    No! to do roboty, bo terminy miną.

    Jotte

  • 13. Data: 2006-07-02 18:26:15
    Od: "Ania" <a...@p...onet.pl>

    Dziwne masz podejście ... Gdyby pracownik otrzymał z góry wynagrodzenie
    drugiego dnia nie byłoby go już w pracy...I uwierz mi, że pracodawca nie
    inwestuje tych pieniędzy na giełdzie tylko przeznacza na wydatki związane z
    prowadzeniem działalności...
    Pozdrawiam, Ania

  • 14. Data: 2006-07-02 19:36:02
    Od: "PioM" <p...@h...com>

> [...]
    > inwestuje tych pieniędzy na giełdzie tylko przeznacza na wydatki związane

    Roznie to bywa. Czlowiek padl ofiara tzw. cwaniaka i to dosc chciwego. Wstyd
    powinno byc pracodawcy. Moze cpa? Czasami trudno wierzyc w ludzi, gdy czyta
    sie cos takiego.

  • 15. Data: 2006-07-02 21:36:22
    Od: "the_foe" <t...@W...pl>

> [...]
    > miesiecznie). Przeciez za te pieniadze mozna kupic jedzenie, ktore jest

    moze dlatego ze sie tak umowil? Pracodawca jak chce to moze placic nawet 10 lat
    przed rozpaczeciem pracy ;) (jestem tylko ciekaw co wtedy z ZUSem, czy ma tez go
    zaplacic z gory czy wtedy kiedy jest wykonana praca).

  • 16. Data: 2006-07-03 17:43:32
    Od: "PioM" <p...@h...com>

    > moze dlatego ze sie tak umowil? Pracodawca jak chce to moze placic nawet
    > 10 lat przed rozpaczeciem pracy ;) (jestem tylko ciekaw co wtedy z ZUSem,
    > czy ma tez go zaplacic z gory czy wtedy kiedy jest wykonana praca).
    Nierozsadny pomysl, moze prowadzic do strat. ZUS to prawdziwe straszydlo dla
    psiedsiebiorcow. Wielokrotnie slyszalem plotki, ze nie oplaca sie zakladac
    duialalnosc gospodarcza.

  • 17. Data: 2006-07-03 17:47:00
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:e8bl4j$3pg$1@nemesis.news.tpi.pl PioM

    > Nierozsadny pomysl, moze prowadzic do strat. ZUS to prawdziwe straszydlo
    > dla psiedsiebiorcow. Wielokrotnie slyszalem plotki, ze nie oplaca sie
    > zakladac duialalnosc gospodarcza.
    To czemu tak wielu zakłada i prowadzi?
    Aaa, wiem, pewnie nie słyszeli tych plotek co Ty. ;)

    Jotte

  • 18. Data: 2006-07-03 18:29:38
    Od: "the_foe" <t...@W...pl>

    > To czemu tak wielu zakłada i prowadzi?
    > Aaa, wiem, pewnie nie słyszeli tych plotek co Ty. ;)

    Juz freud to wyjasnil:
    facet chce miec jak najladniejsze dziecko.
    aby tego dokonac chce zaplodnic jak najpiekniejsza kobiete
    chce miec tez pewnosc ze to on zrobi tego pieknego dzieciaka a nie inny,
    piekniejszy samiec
    tak wiec aby spelnily sie jego marzenia musi zapewnic swojej wybrance takie
    warunki ktore zapewnia jej lojalnosc i oddanie
    aby te warunki sfinansowac musi na nie zarobic (w kapitalistycznej wersji)
    dlatego musi prowadzic dzialalnosc z ZUSem na karku.
    Gdyby nie potrzeba posiadania ladnego dzieciaka, to by nic nie robil, wzial
    sobie w konkubinat maszkare-pijaczke i zyl by w alkoholowej szczesliwosci.

  • 19. Data: 2006-07-03 22:28:51
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:e8bnmg$fg2$1@news.dialog.net.pl the_foe
    <t...@W...pl> pisze:

    > Juz freud to wyjasnil:
    Freud ma to do siebie, że od dawna nie żyje.
    My - na razie - żyjemy.
    Od czasów Freuda wiele się zmieniło.
    Niekórzy nie zauważyli, trudno.

    Jotte

  • 20. Data: 2006-07-04 20:44:25
    Od: "PioM" <p...@h...com>

    Widocznie nie kazdy ma zakladac, pewnie to manipulacja.