PracaGrupypl.praca.dyskusje › swieta coraz blizej...

  • 1. Data: 2004-10-01 07:35:37
    Temat: swieta coraz blizej...
    Od: Robi <r...@p...pl>

    w zwiazku z tym chcialem zapytac jakie prezenty bezposrednio od pracodawcow
    badz od firm "zaprzyjaznionych" dostaliscie, ktore zapadly Wam w pamieci, a
    ktore powedrowaly od razu do kosza?
    standardowo wysylane sa karteczki z zyczeniami, a moze cos jeszcze?
    pzdr

  • 2. Data: 2004-10-01 15:10:34
    Temat: Re: swieta coraz blizej...
    Od: "DooMiniK" <bachus20[WYTNIJ]@poczta.wp.pl>

    Uzytkownik "Robi" <r...@p...pl> napisal w wiadomosci
    > w zwiazku z tym chcialem zapytac jakie prezenty bezposrednio od pracodawcow
    > badz od firm "zaprzyjaznionych" dostaliscie, ktore zapadly Wam w pamieci
    [...]

    Dyzur w Sylwestra.
    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    bachus(@)irc(.)pl

  • 3. Data: 2004-10-02 09:15:04
    Od: "F.M.T" <f...@b...com>

> [...]
    > ktore powedrowaly od razu do kosza?
    > standardowo wysylane sa karteczki z zyczeniami, a moze cos jeszcze?

    Ja dostaje trzynasta pensje (prywatne przedsiebiorstwo) na swieta, jestem
    bardzo zadowolony :-)
    Oprocz tego oczywiscie wigilijna kolacja, uscisk reki prezesa itp

    FMT

  • 4. Data: 2004-10-02 09:32:16
    Od: krzysztofsf <k...@p...gazeta.pl>

    Dnia Sat, 2 Oct 2004 11:15:04 +0200, F.M.T <f...@b...com> napisał:

    > Ja dostaje trzynasta pensje (prywatne przedsiebiorstwo) na swieta, jestem
    > bardzo zadowolony :-)
    > Oprocz tego oczywiscie wigilijna kolacja, uscisk reki prezesa itp
    >
    > FMT

    A ja zapytam sie w PUP-ie

    --
    pzdr. Krzysztof
    ## Szczecin - szukam pracy:##

  • 5. Data: 2004-10-03 21:45:19
    Od: Rafał Wawrzycki <rwawrzycki@WYWAL_TOtlen.pl>

    Dnia 01 paź 2004 w liście [news:cjj1c9$q1f$2@213.17.230.249] Robi
    [r...@p...pl] napisał(a):

> [...]
    > zapadly Wam w pamieci, a ktore powedrowaly od razu do kosza?
    > standardowo wysylane sa karteczki z zyczeniami, a moze cos

    Inwentaryzacja 1 stycznia od rana ;)

    --
    Pozdrawiam,

    Rafał Wawrzycki

  • 6. Data: 2004-10-06 23:40:56
    Od: "Kosiarz" <k...@p...com>

    Uzytkownik "Robi" <r...@p...pl> napisal w wiadomosci
    > w zwiazku z tym chcialem zapytac jakie prezenty bezposrednio od
    pracodawcow

    kupony na zakupy w markecie przed wigilia, ktorych wartosc w nowym juz roku
    byla odjeta od wyplaty za styczen....
    tacy tez sa...sk...ny
    Xing