PracaGrupypl.praca.dyskusje › swiadectwo pracy - cd.

  • 1. Data: 2003-07-10 18:15:14
    Temat: swiadectwo pracy - cd.
    Od: "malenka" <m...@i...pl>

    Witam Grupe :-)
    Czytam Was od dluzszego czasu, a po raz pierwszy mam problem, z ktorym nie
    potrafie sobie sama poradzic.
    Otoz sprawa wyglada nastepujaco:
    - w grudniu ub.r. wyszlam za maz;
    - do meza przemeldowalam sie w marcu br. (zmiana wojewodztwa);
    - 30 czerwca br. zlozylam podanie o rozwiazanie umowy o prace za
    porozumieniem stron - przyjete bez sprzeciwu;
    - 4 lipca poszlam do UP zarejestrowac sie jako bezrobotna w powiecie, w
    ktorym jestem obecnie zameldowana;
    - w UP stwierdzono, ze zasilek bedzie przyslugiwal mi dopiero po 3 m-cach,
    poniewaz na swiadectwie pracy nie jest napisane, ze powodem rozwiazania
    umowy byla zmiana miejsca zamieszkania ("moglam dojezdzac do pracy" -
    drobiazg, ze 400 km ;-);
    - w bylym miejscu pracy odmowiono mi wpisania na swiadectwie pracy
    informacji, ze rozwiazanie umowy nastapilo na skutek zmiany miejsca
    zamieszkania ("bo na swiadectwie umieszcza sie tylko NIEZBEDNE informacje").
    Jak wybrnac z tego blednego kola? Jak udowodnic, ze faktycznie 1 lipca
    zmienilam miejsce ZAMIESZKANIA?
    Jesli za bardzo nie zagmatwalam sprawy, prosze o porade.

    Dziekuje i pozdrawiam serdecznie.
    malenka

  • 2. Data: 2003-07-10 18:47:18
    Temat: Re: swiadectwo pracy - cd.
    Od: s...@p...onet.pl

> [...]
    > zmienilam miejsce ZAMIESZKANIA?
    > Jesli za bardzo nie zagmatwalam sprawy, prosze o porade.

    Na świadectwie pracy w wierszu dot. rozwiązania stsunku pracy wpisuje się
    określenia kodeksowe, jeżeli się wpisze inne określenie wtedy dochodzi do
    nieporozumień, chociaż kadrowa czy kadrowiec w starej firmie w nawisie mogli
    by dopisać o co biega, ale są mało uczynni.
    Weź z sobą akt zawarcia zw. małżęskiego , dowody osobiste swój i męża i
    wytłumacz w PUP urzędnikom że tak to wygląda jak mówisz a jak nie zrozumieją to
    idź do Kier. PUP. Powodzenia.

  • 3. Data: 2003-07-10 19:49:02
    Od: "malenka" <m...@i...pl>

    Użytkownik <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości ...
> [...]
    > Weź z sobą akt zawarcia zw. małżęskiego , dowody osobiste swój i męża i
    > wytłumacz w PUP urzędnikom że tak to wygląda jak mówisz a jak nie

    Tlumaczylam.
    Mialam dowod, wydany 4 kwietnia, z nowym miejscem zameldowania.
    Do pani w PUP nie docieralo, ze nie moglam _fizycznie_ mieszkac w woj.
    dolnoslaskim, a pracowac w Lodzi.
    Nie mam pojecia, co mogloby mi pomoc - czy np. lodzka spoldzielnia
    mieszkaniowa wystawi mi zaswiadczenie, ze mieszkalam w Lodzi do dnia
    wyrejestrowania (czyli do 30 czerwca)?

    Dziekuje i pozdrawiam,
    malenka

  • 4. Data: 2003-07-10 22:00:44
    Od: "krzysztofsf" <k...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "malenka" <m...@i...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > Nie mam pojecia, co mogloby mi pomoc - czy np. lodzka spoldzielnia
    > mieszkaniowa wystawi mi zaswiadczenie, ze mieszkalam w Lodzi do dnia

    A zaswiadczenie o zameldowaniu i wymeldowaniu z urzedu miejskiego w Lodzi?
    Od reki powinni wydac w jakich okresach bylas zameldowana.
    pzdr
    Krzysztof

  • 5. Data: 2003-07-10 22:08:54
    Od: "krzysztofsf" <k...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "krzysztofsf" <k...@p...gazeta.pl> napisał w wiadomości

> [...]

    doczytalem sie,kanal. faktycznie, mieszkalas jeszcze w starym miejscu
    niezgodnie z zameldowaniem.
    Moze sprobujesz dotrzec do przelozonych biurwy ktora cie tak zlewa? Z
    wspomnianym zaswiadczeniem ze spoldzielni, ze wtedy sie wyrejestrowalas.

    pzdr
    Krzysztof

  • 6. Data: 2003-07-11 06:08:52
    Od: "malenka" <m...@i...pl>

> [...]
    > Moze sprobujesz dotrzec do przelozonych biurwy ktora cie tak zlewa? Z
    > wspomnianym zaswiadczeniem ze spoldzielni, ze wtedy sie wyrejestrowalas.

    Tak sprobuje, dzieki za porady.
    Najwyzej bede czekac na zasilek 3 miesiace :-(

    Pozdrawiam,
    malenka