PracaGrupypl.praca.dyskusje › pytanie o eypowiedzenie

  • 1. Data: 2002-09-04 21:21:02
    Temat: pytanie o eypowiedzenie
    Od: "Habier" <h...@i...pl>

    witam,

    jestem zatrudniony na umowe o prace,

    mam w zwiazku z tym kilka pytan:

    1. czy w czasie zwolnienia lekarskiego moge w jakikolwiek sposob otrzymac
    wypowiedzenie umowy (znacie moze takie sposoby)???

    2. czy w czasie zwolnienia lekarskiego moge w jakikolwiek dac do zakladu
    pracy moje wypowiedzenie umowy o prace???

    To bardzo wazne dla mnie i jesli ktos mial podobna sytuacje - prosze o
    pomoc.

    Z gory dziekuje

    pzdr

    Magic

  • 2. Data: 2002-09-05 08:47:27
    Temat: Re: pytanie o eypowiedzenie
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    Habier <h...@i...pl> wrote:

    > 1. czy w czasie zwolnienia lekarskiego moge w jakikolwiek sposob otrzymac
    > wypowiedzenie umowy (znacie moze takie sposoby)???

    AFAIK nie.

    > 2. czy w czasie zwolnienia lekarskiego moge w jakikolwiek dac do zakladu
    > pracy moje wypowiedzenie umowy o prace???

    Tak.

    --