PracaGrupypl.praca.dyskusje › świadectwa pracy

  • 1. Data: 2005-07-20 09:12:09
    Temat: świadectwa pracy
    Od: "Dorota" <d...@v...pl>

    Witam
    Ubiegam się o staż absolwencki w tym celu muszę zarejestrować się w urzędzie
    pracy. Dowiedziałam się, że muszę dostarczyć tam wszystkie świadectwa pracy z
    całego okresu zatrudnienia. Pracowałam dotychczas na umowy zlecenia, co będzie w
    takim przypadku świadectwem zatrudnienia i dokąd powinnam się udać, aby je uzyskać.
    Proszę o szybką odpowiedź.
    Z góry serdecznie dziękuje
    Dorota

  • 2. Data: 2005-07-20 11:13:21
    Temat: Re: świadectwa pracy
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    Pięknego dnia 20 Jul 2005 11:12:09 +0200, "Dorota" <d...@v...pl>
    zakodował:

> [...]
    >takim przypadku świadectwem zatrudnienia i dokąd powinnam się udać, aby je uzyskać.

    Skoro nie pracowałaś - to nic nie dostarczasz.
    Prawdę mówiąc nie rozumiem, co miałyby dać świadectwa przy ubieganiu
    się o staż - doświadczenie tu jest raczej niewskazane.

    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775 e-mail Rot13 coded

  • 3. Data: 2005-07-20 11:56:54
    Od: d...@v...pl

> [...]
    > Prawdę mówiąc nie rozumiem, co miałyby dać świadectwa przy ubieganiu
    > się o staż - doświadczenie tu jest raczej niewskazane.

    Pytanie tylko o to czy umowa o dzieło jest świadectwem pracy?

  • 4. Data: 2005-07-20 12:16:34
    Od: "wektor" <w...@i...pl>

    Witam,

    świadectwo pracy potwierdza wyłącznie okres zatrudnienia na podstawie
    umowy o pracę.

    wa

  • 5. Data: 2005-07-20 18:54:20
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    Pięknego dnia 20 Jul 2005 13:56:54 +0200, d...@v...pl zakodował:

    >Pytanie tylko o to czy umowa o dzieło jest świadectwem pracy?

    Nie.
    Pies nie jest kotem.
    Jabłko nie jest gruszką
    Umowa o dzieło nie jest Świadectwem Pracy
    itd.