PracaGrupypl.praca.dyskusje › studia doktoranckie na sgh

  • 1. Data: 2003-06-14 08:45:03
    Temat: studia doktoranckie na sgh
    Od: a...@a...pl

    Od dłuższego czasu kwitła we mnie myśl o rozpoczęciu zaocznych studiów
    doktoranckich, którą w tym roku zamierzam zrealizować. Może wśród szanownych
    internautów są doktoranci z SGH i mogliby się ze mną podzielić wrażeniami
    dotyczącymi tego typu studiów na tej uczelni- ja kończyłam inną, co wpłynęło na
    mój brak rozeznania co do reguł tu panujących. Szczególnie dziwi mnie fakt
    różnej ilości zajęć w trakcie studiów podejmowanych na różnych kolegiach. I
    jeszcze pytanie - jak wygląda sposób wybierania promotora pracy, czy ten
    profesor musi należeć do kolegium w którym piszę doktorat czy może to być osoba
    z innego kolegium.
    Z góry dziękuję za wszelkie uwagi i wskazówki.

    Pozdrawiam,
    Aja

    a...@a...pl

  • 2. Data: 2003-06-16 05:45:46
    Temat: Re: studia doktoranckie na sgh
    Od: "Damian" <n...@...pl>

    a skoro juz ten temat jest, czy trzeba wczesniej cos kierunkowego skonczyc?
    czy mozna np po informie?

  • 3. Data: 2003-06-16 21:36:49
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Damian wrote:
    > a skoro juz ten temat jest, czy trzeba wczesniej cos kierunkowego
    > skonczyc? czy mozna np po informie?

    Mozna. :)