PracaGrupypl.praca.dyskusje › specjalista ds obrotu nieruchomosciami/stala/ poznań

  • 1. Data: 2004-07-29 10:39:17
    Temat: specjalista ds obrotu nieruchomosciami/stala/ poznań
    Od: "Maria Stachowiak" <m...@p...com.pl>

    Dla naszego Klienta, zagranicznej sieci supermarketów poszukujemy kandydatów
    na stanowisko:

    SPECJALISTA DS. OBROTU NIERUCHOMOŚCIAMI
    nr ref. SON/2707/4

    ZADANIA:
    - komercjalizacja powierzchni handlowych,
    - negocjacje umów i podpisywanie umów najmu wolnych powierzchni
    supermarketów.

    WYMAGANIA:
    - doświadczenie w obrocie nieruchomościami,
    - wyższe wykształcenie (preferowany kierunek prawo),
    - doświadczenie w prowadzeniu negocjacji,
    - wysoka kultura osobista,
    - znajomość języków obcych będzie dodatkowym atutem.

    FIRMA OFERUJE:
    - umowę o pracę,
    - stabilne zatrudnienie w renomowanej międzynarodowej firmie.

    Personnel College - Doradztwo Kadrowe
    ul. Bukowska 15/7 A, 60-809 Poznań
    tel. (0 61) 847 52 76
    Attn: Maria Stachowiak
    e-mail: m...@p...com.pl

    --
    Maria Stachowiak
    Product Manager

    tel. kom 508 12 17 48

    ________________________________
    Personnel College - Doradztwo Kadrowe
    ul. Bukowska 15,
    60-809 Poznań

    tel. 061 847 52 76
    fax. 061 864 29 25

  • 2. Data: 2004-07-29 10:49:36
    Od: Piotr Neil Gawronski <p...@p...com>

    Sorki, ale jak nie stosujecie się do FAQ ppo to stosujcie się chociaż do
    zasad w hierarchii pl.*

    Gawron

  • 3. Data: 2004-07-29 11:15:27
    Od: "Maria Stachowiak" <m...@p...com.pl>

    Najmocniej przepraszam, chociaz wlasciwie nie wiem za co...
    Przewinienie jest wiec skutkiem niewiedzy, zatem prosze o wyrozumialosc i
    wyjasnienie...

    Pzdr
    M.

  • 4. Data: 2004-07-29 11:52:21
    Od: Krzysztofsf <k...@p...gazeta.pl>

    Dnia Thu, 29 Jul 2004 10:49:36 GMT, Piotr Neil Gawronski

    > Sorki, ale jak nie stosujecie się do FAQ ppo to stosujcie się chociaż do
    > zasad w hierarchii pl.*
    >
    > Gawron
    http://www.usenet.pl/opisy/

    Wyniki pl.praca.* - 99 waznych glosow

    Tak Nie : 2/3? >25? : Wynik? : Grupa
    ---- ---- : ---- ----- : ------ :
    90 8 : Tak Tak : Tak : pl.praca.oferowana (moderowana)
    82 8 : Tak Tak : Tak : pl.praca.dyskusje

    TEMATYKA GRUPY / GROUP CHARTER

    To jest wlasnie miejsce, gdzie mozna wyslac oferte pracy, ale
    tez miejsce, gdzie bedzie ja mozna znalezc, czyli generalnie
    jest to grupa dla wszystkich. Oferty pracy _powinny_ zawierac
    w polu 'Subject' miasto, w ktorym praca bedzie sie odbywala,
    stanowisko oraz forma pracy, tzn. zlecenie, umowa o dzielo, na
    stale itp. Tresc listu, generalnie jest dowolna, za wyjatkiem,
    ze nie moze odbiegac od tematu i w bardziej szczegolowy wyjasnic
    'Subject'. Listy nie spelniajace tych kryteriow beda odrzucane
    przez moderatora. Odrzucane beda takze listy cross-postowane
    miedzy grupa pl.praca.oferowana i pozostalymi grupami pl.praca.*

    W grupie niedozwolone jest jakiekolwiek dyskutowanie nad dana
    oferta. Mozna do tego uzyc grupy pl.praca.dyskusje,

    Podsumowujac: w grupie znalezc bedzie mozna
    _wylacznie_ ogloszenia pracy i nic poza tym.

    TEMATYKA GRUPY / GROUP CHARTER

    pl.praca.dyskusje

    Grupa ma byc miejscem, gdzie odbywalyby sie dyskusje nt. ofert
    pracy, samej specyfiki pracy w Polsce i na swiecie, itp. Bedzie
    to takze miejsce dla ofert pracy nie zamieszczonych z roznych
    powodow na pl.praca.oferowana. Generalnie tematy poruszane na
    tej grupie beda w rozny sposob poruszac temat pracy w Polsce i
    byc moze na swiecie.

    Uwagi dodatkowe.

    Grupa pl.praca.oferowana zostanie zmieniona na grupe moderowana
    w kilka dni po zalozeniu pl.praca.dyskusje.

  • 5. Data: 2004-07-29 18:20:37
    Od: Piotr Neil Gawronski <p...@p...com>

    Ależ nie krzyczę o to - brak deklaracji kodowania w wiadomości (polskie znaki)

    Gawron

    --
    pgawron(a)widzew(dot)net GG:1140740 Tlen:p...@t...pl
    Gatesystem: SMS premium services system: Nokia(CIMD), CMG, SEMA

  • 6. Data: 2004-07-29 19:48:04
    Od: krzysztofsf <k...@p...gazeta.pl>

    Dnia Thu, 29 Jul 2004 20:20:37 +0200, Piotr Neil Gawronski

    > Ależ nie krzyczę o to - brak deklaracji kodowania w wiadomości (polskie
    > znaki)
    >
    > Gawron

    Aaaaa....jesli tak...:)))

    Kodowanie jest problemem dla wielu uzytkownikow - 10-20% postow na ktore
    odpowiadam na roznych grupach niespecjalistycznych (regionalne, praca itp)
    gdzie pojawiaja sie ludzie
    nie zaglebiajacy sie w specyfike ustawiania czytnikow ma cos skopane z
    kodowaniem.
    Jak ktos dluzej i czesciej pisuje na grupy, to zaczyna rozumiec cos z tego
    o czym sie do niego mowi odnosnie kodowania i poprawia.
    Z tym, ze o ile dotyczy to zwyklego uzytkownika piszacego o "dupie maryni"
    to spotyka sie on sporadycznie z uwagami "popraw kodowanie" itp, to
    dlaczego ktos oferujacy prace, ma sie spotykac z o wiele ostrzejsza
    reakcja, niz zwykly uzytkownik usenetu?
    Nie wpuszczono go na oferowane - ok. Wrzuca ogloszenie tutaj, a przy
    okazji otrzymuje informacje, ze przyczyna jego problemow bylo kodowanie -
    w jasny, uprzejmy sposob.
    Wystarczy, zeby ktorys ze stalyb bywalcow grupy, dopisal komentarz przy
    ogloszeniu wchodzacym na ppd, podajac p informacje np o zuwazonych
    nieprawidlowosciach w kodowaniu.
    Jesli administratorzy polskich news naprawde chcieliby egzekwowac
    prawidlowe kodowanie, wystarczyloby, zeby zablokowali na serwerach na
    grupach pl mozliwosc innego niz iso-8859-2 kodowania. posty by nie
    wchodzily i wszyscy piszacy szybko by sie przestawili.

    --
    pzdr. Krzysztof
    ## Szczecin - szukam pracy:##