PracaGrupypl.praca.dyskusje › PRACA / DYR HANDLOWY IT/ Poznan

  • 1. Data: 2004-07-29 10:12:56
    Temat: PRACA / DYR HANDLOWY IT/ Poznan
    Od: "Maria Stachowiak" <m...@p...com.pl>

    Witam grupowiczow, wiem ze NTG niestety mimo kilkunastu (!) prob ogloszenie
    nie ukazalo sie na grupie pracaoferowana.... a szkoda bo poszukuje pilnie
    specjalisty ktory na pewno gdzies tu jest :)

    Dla naszego klienta - spolki akcyjnej z branzy informatycznej oferujacej
    zaawansowane rozwiaznia dla biznesu poszukujemy dyrektora handlowego

    Wymagania:

    - wyksztalcenie wyzsze
    - min 5 lat udokumentowanej pracy na stanowisku dyrektora handlowego w
    firmie z branzy IT
    - doskonale umiejetnosci zarzadzania dzialem handlowym,
    - znajomosc branzy IT,
    - doswiadczenie we wspolpracy z kluczowym klientem (instytucje, firmy
    korporacyjne),
    - odpowiedzialnosc, nastawienie na cel, zdolnosc realizowania wyznaczonych
    budzetow,
    - znajomosc jezyka angielskiego na poziomie biznesowym

    Firma oferuje:
    etat, tel. kom, sam sluzbowy, laptop, atrakcyjne wynagrodzenie (rowniez
    uzaleznione od wynikow finansowych dzialu)

    zgloszenia;
    m...@p...com.pl

    Maria Stachowiak
    Product Manager

    tel. kom 508 12 17 48

    ________________________________
    Personnel College - Doradztwo Kadrowe
    ul. Bukowska 15,
    60-809 Poznan

    tel. 061 847 52 76
    fax. 061 864 29 25

  • 2. Data: 2004-07-29 11:50:50
    Temat: Re: PRACA / DYR HANDLOWY IT/ Poznan
    Od: Nahia <n...@...portal.pl>

    Maria Stachowiak [Thu, 29 Jul 2004 12:12:56 +0200]:

    > Witam grupowiczow, wiem ze NTG niestety mimo kilkunastu (!)
    > prob ogloszenie nie ukazalo sie na grupie pracaoferowana....

    Gdybys ustawila kodowanie to pewnie by sie ukazalo. Ale po co...

    pzdr.
    Nahia

  • 3. Data: 2004-07-29 14:20:08
    Od: "Maria Stachowiak" <m...@p...com.pl>

    > Gdybys ustawila kodowanie to pewnie by sie ukazalo. Ale po co...

    z cala pewnoscia masz absolutna racje...tylko jeszsze powiedz mi jak...
    z poprzednich postow domyslam sie ze chodzi o kodowanie iso-8859-2,
    taaa tyle ze w outlooku nie widze takiej opcji.
    Sory ale zaden ze mnie informatyk... moze do tej krytyki jeszcze jakas mala
    pomoc mi skapnie?

    Pozdr

  • 4. Data: 2004-07-29 14:54:31
    Od: "prom" <p...@b...poczta.onet.pl>

    1. Wchodzisz w "narzędzia" (górny pasek), wybierasz "opcje";
    2. W zakładkach okna, które wyskoczyło wybierasz "format poczty";
    3. Klikasz "ustawienia" i tam zaznaczasz "MIME", koduj tekst "Brak" oraz
    włączasz "Dopuszczaj 8-bitowe znaki w nagłówkach", zawijanie wierszy poniżej
    80, "OK"
    4. Klikasz obok "Opcje międzynarodowe.." i ustawiasz w oknach wyboru
    potrzebne kodowanie

    ...........proste??? napewno sobie poradzisz :)))

    Sławek

  • 5. Data: 2004-07-29 17:26:36
    Temat: [OT] kodowanie
    Od: gromax <g...@W...interia.pl>

    temat już tyle wałkowany, a odnośniki do odpowiednich stron gdzie to jest
    opisane/rozrysowane/wytłumaczone, w każdym wątku na ten temat ktoś podaje
    wyjaśnienie/link...

    Albo google, hasło "kodowanie w outlooku". Nie trzeba być informatykiem,
    żeby dowiedzieć sie dlaczego w polskim usenecie używa się iso8859-2 (zwany
    też czasem iso latin 2) bądź utf-a

    Sorry, nie chcę wznawiać bezzasadnej dyskusji. Ktos wymyślił, uzgodnił i
    przyjał że w usnecie panują zasady. to jest jedna z nich. ppd nie jest
    miejscem do dyskusji na ten temat

  • 6. Data: 2004-07-30 07:19:39
    Od: "Maria Stachowiak" <m...@p...com.pl>

    > 4. Klikasz obok "Opcje międzynarodowe.." i ustawiasz w oknach wyboru
    > potrzebne kodowanie
    >

    > ...........proste??? napewno sobie poradzisz :)))

    Proste i w zasadzie sobie poradzilam tylko martwi mnie pkt 4.., po
    rozwinieciu listy wyboru nie mam do wyboru ISO- 8859-2, ma wiec byc ISO
    srodkowo czy zachodnio europejski?

    Pzdr.

  • 7. Data: 2004-07-30 07:29:59
    Od: Jarek Skórski <j...@w...pl>

    Maria Stachowiak napisał w news:cecsgl$gg7$1@atlantis.news.tpi.pl :

    > Proste i w zasadzie sobie poradzilam tylko martwi mnie pkt 4.., po
    > rozwinieciu listy wyboru nie mam do wyboru ISO- 8859-2, ma wiec byc ISO
    > srodkowo czy zachodnio europejski?

    Polska to europa środkowa czy zachodnia ?

  • 8. Data: 2004-07-30 07:44:20
    Temat: Re: [OT] kodowanie
    Od: "Maria Stachowiak" <m...@p...com.pl>

> [...]
    >
    > Sorry, nie chcę wznawiać bezzasadnej dyskusji. Ktos wymyślił, uzgodnił i
    > przyjał że w usnecie panują zasady. to jest jedna z nich. ppd nie jest

    1.Slawek tylko niesie pomoc a Ty tu o jakiejs dyskusji.... To byla
    instrukcja a nie dyskusja. Sam wzniecasz dyskusje.
    2. Zasady sa po to aby ulatwiac a nie utrudniac, mozna wiec zrobic od nich
    wyjatek jesli to ma pomoc. Jasne ze moglabym tracic czas na szukanie
    informacji w necie, tyle ze zajeloby mi to znacznie wiecej czasu. A skoro
    ktos zwraca mi uwage na popelniony blad, to znaczy ze wie wiecej niz ja,
    wiec logiczne jest go zapytac jak i co mam zrobic aby sie to juz wiecej nie
    powtorzylo. Czy lekarz ogranicza sie do poinformowania Cie o nazwie choroby
    i odsyła do literatury?
    3. Nie znam netykiety na pamiec, ale jesli tam nie ma informacji o tym ze
    nalezaloby sie chociaz nickiem albo literka podpisac pod postem, to wymaga
    tego dobre wychowanie. Anonimowo gardlowac sie to zadna sztuka.

    M.

  • 9. Data: 2004-07-30 07:46:42
    Od: "Maria Stachowiak" <m...@p...com.pl>

    > Polska to europa środkowa czy zachodnia ?

    rzeczywiscie, zapytalam bez zastanowienia :))
    M.

  • 10. Data: 2004-07-30 08:09:11
    Od: Jarek Skórski <j...@w...pl>

    Maria Stachowiak napisał w news:cecu38$qlr$1@atlantis.news.tpi.pl :
    > rzeczywiscie, zapytalam bez zastanowienia :))

    jest piątek, wszystko w normie 8-)
    jeszcze tylko nie zapomnij o zostawianiu wrotki (toto na samej górze)