PracaGrupypl.praca.dyskusje › skrócenie okresu wypowiedzenia

  • 11. Data: 2011-09-02 09:02:20
    Temat: Re: skrócenie okresu wypowiedzenia
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-09-02 09:58, Jackare pisze:
    > wiadomości news:j3kaau$fd9$1@news.onet.pl...

    > Oczywiście, ale KP stanowi warunki minimalne, czyli warunki wynikające z
    > umowy nie mogą być "gorsze" niż określone w KP. Tak się jednak składa,
    > że długi okres wypowiedzenia uważa się za "lepszy" dla pracownika niż
    > krótki, bo zapewnia mu byt na dłuższy okres w przypadku utraty pracy.

    Przy czym nie można zamienić ustawowego okresu 3-miesięcznego na
    12-tygodniowy.

    --
    Liwiusz

  • 12. Data: 2011-09-05 10:57:58
    Od: Kamil <a...@a...com>

    Dnia Tue, 30 Aug 2011 11:32:11 -0700 (PDT), MarKust71 napisał(a):

    > zaproponuj rozwiązanie umowy o pracę natychmiast za porozumieniem stron.
    > Każdą umowę można tak rozwiązać.

    :)

    > Nie tylko o pracę.

    Nie każdą UoP da się rozwiązać. Są takie które *muszą* zostać wyczerpane.

  • 13. Data: 2011-09-05 11:00:46
    Od: Kamil <a...@a...com>

    Dnia Wed, 31 Aug 2011 06:36:43 -0700 (PDT), KK napisał(a):

    > Po dzisiejszej rozmowie okazało się jednak, że jestem niezbędny w
    > firmie i tymczasowo sprawa rozstania została odłożona, ale taka
    > sytuacja na pewno powtórzy się kiedyś w przyszłości.

    Podwyżka (wynagrodzenia) jakiego rzędu Cię dotknęła? ;)

  • 14. Data: 2011-09-22 16:16:17
    Od: MAG <m...@n...poczta.onet.pl>

    Użytkownik Kamil napisał:

    > :)

    > Nie każdą UoP da się rozwiązać. Są takie które *muszą* zostać wyczerpane.

    Nawet jeśli strony się porozumieją? Czyj interes jest broniony w takiej
    sytuacji? Trochę bez sensu.

    Pozdrawiam,
    MAG

  • 15. Data: 2011-09-22 16:18:29
    Od: MAG <m...@n...poczta.onet.pl>

    Użytkownik Kamil napisał:

    > Podwyżka (wynagrodzenia) jakiego rzędu Cię dotknęła? ;)

    Widać nie wystarczająca, skoro już teraz wie, że to się powtórzy.
    Pieniądze motywują na krótko.

    Pozdrawiam,
    MAG

  • 16. Data: 2011-09-23 17:11:53
    Od: "Pe.Ka" <p...@g...pl>

    Użytkownik "MAG" <m...@n...poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

    > Nawet jeśli strony się porozumieją? Czyj interes jest broniony w
    > takiej sytuacji? Trochę bez sensu.

    Kamilowi się pomieszało rozwiązanie z wypowiedzeniem. Wypowiedzieć
    faktycznie nia każdą się da. Rozwiązać zawsze.

    --
    : Pozdrawiam, _ _ ::
    ::: _ _^_ //\ [Pe.Ka] Paweł Kruk //\::