PracaGrupypl.praca.dyskusje › Nowa moda wśród pracodawców - poparte sukcesy...

  • 1. Data: 2003-12-12 08:52:15
    Temat: Nowa moda wśród pracodawców - poparte sukcesy...
    Od: "Kevaquel" <k...@g...pl>

    Szukam pracy już od jakiegoś czasu, zauważyłem, że teraz, aby być sprzedawcą
    często trzeba przedstawiać "sukcesy zawodowe" na piśmie. Zastanawiam się, jak
    niby ma to wyglądać? Jeśli byłem dobrym sprzedawcą itd, rzadko kiedy coś
    takiego występuje. No nic, pracodawcy mogą robić co chcą, niedługo wymagane
    będą podpisy prezydenta lub kółka zbiznesowanych gospodyń wiejskich...

  • 2. Data: 2003-12-13 15:34:04
    Temat: Re: Nowa moda wśród pracodawców - poparte sukcesy...
    Od: " Joanna" <j...@g...pl>

> [...]
    > będą podpisy prezydenta lub kółka zbiznesowanych gospodyń wiejskich...

    W sumie to normalne. Skad wiesz, ze byles dobrym sprzedawca? Na nastepny raz
    warto wziasc jakis papierek z poprzedniego miejsca pracy by moc sie pochwalic.

    J.