PracaGrupypl.praca.dyskusjerozwiązanie umowy a upadłość zakładu pracy › rozwiązanie umowy a upadłość zakładu pracy
  • Data: 2003-06-27 09:38:04
    Temat: rozwiązanie umowy a upadłość zakładu pracy
    Od: "J.R." <jromanowska[usun]@schr.gov.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam i proszę o pomoc.
    Przyczyną wypowiedzenia umowy o pracę jest ogłoszenie upadłości. Pracodawca
    / syndyk nie wypłacił wynagrodzenia za czerwiec (i mówi że nie wypłaci -
    brak środków finansowych) podobnie sprawa wygląda z odszkodowaniem
    wynikającym ze skrócenia okrasu wypowiedzenia do jednego miesiąca. Czy
    pracownicy mają jakąkolwiek szansę na otrzymanie należnego im wynagrodzenia,
    czy Fundusz Gwarantowanych Świadczeń Pracowniczych w takich sytuacjach
    cokolwiek wypłaca pracownikom likwidowanej firmy? Bedę wdzięczna za wszelkie
    informacje. Jeżeli ktoś odeśle mnie do archiwum grupy proszę o podpowiedź
    jak się tam poruszać - nie bardzo mi to wychodzi :-(
    Magda