PracaGrupypl.praca.dyskusje › rozmowy w Pekao SA w Krakowie??

  • 1. Data: 2003-03-20 19:44:14
    Temat: rozmowy w Pekao SA w Krakowie??
    Od: "Aga" <a...@i...pl>

    Czy wiecie moze cos o programie Ablolwent organizowanym przez ten bank? A
    moze byl ktos z Was na rozmowach w Krakowie, które odbywają sie w tym
    tygodniu?
    Ja sie niestety rozchorowalam i nie moge isc a przelozyc podobno sie nie da.
    Moze ktos mi powie, czy mam czego zalowac czy nie?:))
    Aga

  • 2. Data: 2003-03-20 21:30:59
    Temat: Re: rozmowy w Pekao SA w Krakowie??
    Od: "Aga" <a...@i...pl>

    Mialo byc program Absolwent?
    Aga

  • 3. Data: 2003-03-20 21:34:13
    Od: "dromader" <d...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Aga" <a...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    da.
    > Moze ktos mi powie, czy mam czego zalowac czy nie?:))

    masz.
    to daje spore szanse awansu jak sie dostaniesz.
    zanam takiego co po pol roku praktykowania w swoim miescie dostal awansior
    do warszawki. oczywiscie wszystko zalezy od ciebie ale szanse rosna ...

    --
    pozdrawiam ja ....
    Marcin "dromader" Lanowy