PracaGrupypl.praca.dyskusjerozmowa kwalifikacyjna-sprzedawca › rozmowa kwalifikacyjna-sprzedawca
    From: "Anik" <a...@w...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: rozmowa kwalifikacyjna-sprzedawca
    Date: Sun, 22 Aug 2004 19:03:35 +0200
    Sender: m...@p...onet.pl@lodz106.vline.pl

    słuchajcie bo nie wyrabiam z tymi pracodawcami.
    na grupie praca oferowana znalazłam ogłoszenie -zatrudnimy sprzedawców do
    salonu z obuwiem(Łódź).
    Ponieważ nie mogłam znaleźć pracy w swoim zawodzie odpowiedziałam na to
    ogłoszenie( wcześniej pracowałam 6-lat w firmie komputerowej i jako
    konsultant w Plusie) Wiecie czego się dowiedziałam od osoby
    rekrutującej?,że najważniejszy jest kolor zębów sprzedawcy.rozumiem gdyby
    ktoś miał popsute zębiska, śmierdziałoby mu z buzi to fakt potencjalnemu
    klientowi mogłoby to nieodpowiadać no ale to, ze wszystko mi u Pani
    odpowiada tylko nie kolor szkliwa to już nie.Wytłumaczyłam Panu , ze kolor
    zębów jest uwarunkowany genetycznie(moje może nie sa idealnie białe jak u
    gwiazdy filmowej ale mieszczą się w ogólnie przyjętych normach)i ze nie
    jestem koniem na sprzedaż ani panienką która przyszła starać się o posadę w
    agencji... nie starałam sie też o posadę sekretarki dyrektora w dużej
    firmie.Myslałam, że sprzedawca ma znać techniki sprzedazy , ma mieć pomysły
    na sprzedaż towaru , ma byc uczciwy i lojalny i komunikatywny, i oczywiście
    ma nie straszyc ludzi -a tu kolor zębów okazał sie istotny.Dziesieć minut
    pogawędki o zębach. nastepnym razem kupie sobię takie wampirze -białe zęby
    na odpuście . Facet chciał płacić 5 zł za godzinę pracy -niech zapłaci
    wiecej to sobie wybarwię zęby lub pokryje emalią .