PracaGrupypl.praca.dyskusjerok szukam pracy i nic .... › rok szukam pracy i nic ....
    From: "Kaori" <c...@p...fm>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: rok szukam pracy i nic ....
    Date: Wed, 27 Nov 2002 14:36:33 +0100

    Witam

    Od roku szukam pracy w swoim zawodzie wykonywanym informatyka i nic. Mam
    wyższe z zakresu Zarządzania (Politechnika) i Policealne z zakresu
    Informatyki. Dochodzi 6 miejsc pracy wpisanych w CV na przestrzeni od 97
    roku. Wysyłam na stanowiska takie na jakie spełniam wymagania z racji tego
    co wiem i potrafię, nie szarpię się na nie wiadomo jak ambitne.
    Doszedłem do wniosku że mimo 30 stki na karku, będąc obecnie bezrobotnym od
    roku, nie jestem stanie nic już złapać. Nawet na Asystenta jak startowałem
    lub magazyniera to również mi podziękowali. Nie wiem co myśleć i co jest
    grane. W sumie byłem na kilku rozmowach w ciagu roku i dotarłem do pierwszej
    3 ale zawsze ktoś w odpowiedzi pracodawcy był lepszy. Zastanawiam się czy
    już nic nie potrafię, jestem do du**, brak mi motywacji czy sprawa
    przedstawia się w inny zupełnie sposób niezależny od mojego podejścia
    !!!!!!! Są ludzie z moich obserwacji którzy nie wiedzą co to brak pracy i
    jej znalezienie i ten problem ich nigdy nie dotyczy, mnie natomiast spotkało
    to 2 razy i nie widzę wyjścia z obecnej sytuacji, bo pracyw tym kraju już mi
    nikt nie da.

    Ps. Własna działalność nie wchodzi w grę, bo i brak kasy i poprostu nie mam
    pomysłu co by poszło na coraz biedniejszym Śląsku !

    Kaori