PracaGrupypl.praca.dyskusje › rewelacja dnia (#001)

  • 1. Data: 2011-09-20 17:48:02
    Temat: rewelacja dnia (#001)
    Od: "identifikator: 20110701" <N...@g...pl>

    ale z Was buraki... taka wiadomość, a tu nawet nikt nie piśnie...

    PO przeznaczyło sto milionów na "aktywizację zawodową starszego
    pokolenia"...

    czyli będziem tera rozważać zagadnienia do usranej śmierci, a pewnie znajdą
    sposób, żeby jeszcze dłużej...

    a to europejskie łebasy...

    i pewnie myśleli, że jak "przedmuchają" ustawę przed wyborami to nikt (z
    Was) nie zauważy...

    pedofilscy pederaści... EOT do #002.

  • 2. Data: 2011-09-20 17:49:22
    Temat: Re: rewelacja dnia (#001)
    Od: "identifikator: 20110701" <N...@g...pl>

    > czyli będziem tera rozważać zagadnienia do usranej śmierci, a

    zakańczając każde abiturienckim kolokwium... dno i 7 metrów.

  • 3. Data: 2011-09-20 18:03:21
    Od: "identifikator: 20110701" <N...@g...pl>

    > zakańczając każde abiturienckim kolokwium... dno i 7 metrów.

    zapomniałem użyć jeszcze "wniosek" ale to przy następnej okazji...

  • 4. Data: 2011-09-22 11:11:55
    Od: "Heinzkalter" <v...@g...com>

    "identifikator: 20110701" <

    Jak to jest odpisywać na wlasne posty?

  • 5. Data: 2011-09-22 14:06:11
    Od: Lemat <#@lemat.priv.pl>

    Heinzkalter wrote:

    > "identifikator: 20110701" <
    >
    > Jak to jest odpisywać na wlasne posty?

    uznał po prostu, że nikt inny nie jest w stanie prowadzić merytorycznej
    konwersacji...

    Lemat

  • 6. Data: 2011-09-22 17:28:48
    Od: "identifikator: 20110701" <N...@g...pl>

    rzeczywiście, chyba się załamę psychicznie

    P.S.
    tylko czekam na następną rewelację i znów dopiszę