PracaGrupypl.praca.dyskusje › Ekwiwalent za urlop.

  • 1. Data: 2011-09-06 06:41:51
    Temat: Ekwiwalent za urlop.
    Od: Rafi <r...@o...pl_nospam>

    W związku z zmianą pracy i zbyt dużą ilością zaległego urlopu mam mieć
    wypłacony ekwiwalent za urlop.
    Mam pytanie ile może zająć pracodawcy wyliczenie i wypłacenie
    ekwiwalentu ? CZy to jest kwestia jednego dnia, czy być może ten proces
    trwa dłużej, gdyż trzeba kontaktować się z jakimiś urzędami ?

  • 2. Data: 2011-09-06 09:57:31
    Temat: Re: Ekwiwalent za urlop.
    Od: "JB" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Rafi" <r...@o...pl_nospam> napisał w
    wiadomości news:j44fac$1in$1@news.onet.pl...
> [...]
    > ? CZy to jest kwestia jednego dnia, czy być może ten proces trwa dłużej,
    > gdyż trzeba kontaktować się z jakimiś urzędami ?

    Nie powinno zająć więcej niz 1 godz. dla średnio rozgarniętego pracownika.

    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2011-09-11 10:17:08
    Od: Yakhub <y...@g...pl>

    Witam!

    W liście datowanym 6 września 2011 (08:41:51) napisano:

> [...]
    > ekwiwalentu ? CZy to jest kwestia jednego dnia, czy być może ten proces
    > trwa dłużej, gdyż trzeba kontaktować się z jakimiś urzędami ?

    W przypadkach z którymi się spotkałem, ekwiwalent za urlop wypłacany
    był razem z ostatnią pensją - czyli w przypadku, gdy pracownik zwalnia
    się w połowie września, to na początku października otrzymuje
    wynagrodzenie za tę połowę przepracowanego miesiąca + ekwiwalent za
    niewykorzystany urlop.

    --
    Pozdrowienia,
    Yakhub