PracaGrupypl.praca.dyskusjereklama plusa › reklama plusa
    From: "Jotte" <t...@W...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: reklama plusa
    Date: Sat, 30 Apr 2005 23:31:14 +0200

    Witam
    Wiem, że nie najlepsza grupa, ale...
    Niech mi ktoś wytłumaczy, proszę, jaki jest przewodni motyw, grupa docelowa,
    idea odbywającej się od jakiegoś czasu reklamy plus gsm? Przyznam, że jako
    zwolennikowi dowcipu pure nonsens'owego bardzo mi się ona podoba (choć
    jestem użytkownikiem innej sieci i to się nie zmieni).
    Śmieszą mnie i podobaja się sceny z dealerem-półgłowkiem rozmawiajacym z tak
    samo mądrym klientem, idiotyczne scenki, teksty, przykłady z globusem i
    wycieraczką (extra!), malowanki na ścianie itp.
    Czy to reklama skierowana do takich jak ja (czyżby było nas tak wielu?), czy
    pomysł jest inny? Jaki jest Waszym zdaniem zamysł tej z pewnością nie taniej
    i nie przypadkowej kampanii reklamowej? Budowanie świadomości firmy przez
    porażenie absurdem?

    Jotte