PracaGrupypl.praca.dyskusjepytanko o umowe o prace dla studenta › pytanko o umowe o prace dla studenta
    From: "PZ" <r...@w...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: pytanko o umowe o prace dla studenta
    Date: Tue, 5 Jul 2005 16:49:33 +0200

    Witam,
    skonczyl mi sie okres probny (umowa zlecenie) i pracodawca zaoferowal mi
    umowe o prace. Przy czym wg niego przez pewien okres moze nie placic ZUSu,
    gdyz jestem studentem. O ile sie niegdys orientowalem ZUSu student placic
    nie musi, o ile jest to umowa zlecenie. Czy mam racje? Jest to istotne, gdyz
    zaoferowano mi taka sama pensje brutto + pewien procent od wypracowanego
    dochodu. Jezeli dojdzie do tego placenie ZUSu to bede zarabial znaczaco
    mniej, jezeli nie to bedzie to dla mnie oplacalne.