PracaGrupypl.praca.dyskusje › pytanie o zus-PILNE

  • 1. Data: 2004-11-09 12:55:32
    Temat: pytanie o zus-PILNE
    Od: "Anik" <a...@w...pl>

    cześć chciałbym zapytać
    czy jeśli jestem współnikiem w jednej firmie -odprowadzam wszystkie składki
    do zus, jestem w trakcie otwierania drugiej jedno osobowej firmy tzn.mam
    regon, wpis , teoretycznie przewidywana datą otwarcia była data 01.09.2004
    ponieważ zaistniały małe problemy z lokalem jeszcze nie zgłosiłem
    rozpoczęcia działalnosci w urzędzie skarbowym.

    czy muszę zapłacić ubezpieczenie zdrowotne w zusie za.wrzesień, pażdziernik
    mimo, że firma jeszcze nie działa?nie została jeszcze wybrana forma
    rozliczenia z US i działalnośc nie jest rozpoczęta.
    KtórĄ datę zus przjmuje jako datę rozpoczęcia działalność?
    DZIęKUJĘ za pomoc
    MARCIN