PracaGrupypl.praca.dyskusje › pytanie netto / brutto

  • 21. Data: 2004-05-06 08:42:01
    Temat: Re: pytanie netto / brutto
    Od: "Infi" <p...@h...com>

    > Wnioskuje ze chleb jest 2x drozszy niz w .pl :D
    > Tak wiec roznice w zarobkach proponuje tez przez 2 podzielic.
    > I dopiero potem ja analizowac :)
    > A najlepiej stworzyc koszyk zakupow i porownac jego ceny w stosunku do
    > zarobkow.

    Tutaj jest spora roznica w spektrum cen chyba wszystkiego. Chleb mozna bardzo
    latwo kupic i za 25 centow (Fred Meyer, wyciac kupon z gazetki przy wejsciu).
    Mozna jednak wydac i $4 za jakis super-specjalny. Producenci i sklepy od dawna
    staraja sie przygarniac jak najwieksza rzesze klientow i wyciagnac od nich
    najwiecej jak sie da (jesli masz kase, kupujesz drogie rzeczy. Jesli nie,
    szukasz po kuponach i czesto mozesz dostac cos podobnego %50 taniej). Z innych
    rzeczy, banany $.99 za funt (pol kilo) ale w China-Town mozna kupic za $.39.
    Mleko ok $3.8 za galon ale z kuponem $2. Paliwo ostatnio dosyc "drogie" $2.13
    za galon (3.8 litra). Wczesniej jednak bylo za $1.36.