PracaGrupypl.praca.dyskusjepytanie dot. zakazu konkurencji › pytanie dot. zakazu konkurencji
    From: "zgred" <z...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: pytanie dot. zakazu konkurencji
    Date: Thu, 10 Jul 2003 08:57:10 +0200

    Witam,
    Mam pytanie dot. umowy o zakazie konkurencji.
    W mojej umowie mój obecny pracodawca zastrzega sobie prawo
    do określenia, czy firma, w której w przyszłości będę pracował,
    jest albo nie jest konkurencją.
    Gdy będę chciał przejść do innej firmy powinienem uzyskać pisemną
    opinię mojego pracodawcy.
    Jeżeli według obecnego pracodawcy firma jest konkurencją, to nie podejmuję
    pracy,
    siedzę w domu przez 12 miesięcy i dostaję rekompensatę.
    Tu właśnie mam problem, bo nie wiem jak praktycznie do tego podejść.
    1) Czy muszę najpierw zapewnić sobie nową pracę i gdy już będę miał wszystko
    załatwione, to ubiegać się o opinię?
    2) Czy też najpierw uzyskać opinię, a potem wysyłać CV do nowej firmy?

    Niestety nie mogę tych pytań zadać mojemu pracodawcy, bo by się wszystko
    wydało.

    zgred