PracaGrupypl.praca.dyskusjepytania o CV informatyka › pytania o CV informatyka
    From: Wojciech Jukowski <w...@j...com>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: pytania o CV informatyka
    Date: Mon, 21 Jun 2004 18:50:49 +0200

    Witam.

    Chciałbym odświeżyć swój życiorys. W swoim CV chciałbym głównie położyć
    nacisk na duże doświadczenie w programowaniu aplikacji internet.- kilka
    lat pracy na stanowisku. Nie chce jednak zanudzić czytającego ;)

    Bardzo ładnie proszę Szanowną grupę o pomoc w rozsztrzygnięciu moich
    wątpliwości:

    1) Jak pisać: ogólnie, czy szczegółowo, jeśli CV może czytać zarówno
    ktoś, kto siedzi w temacie (inny informatyk, kierownik), jak i np osoba
    nie obracająca się w szczegółach?

    2) Chcę napisać o aktualizacji i rozwoju przeze mnie oprogramowania na
    użytek firmy. Czy dobrze jest poświęcić zdanie lub dwa na krótki opis
    tego co robiłem, czy poprzestać na kilku słowach wzmianki?

    3) Czy coś należy podkreślać w życiorysie programisty/ informatyka? Co
    jest mile widziane, a co mniej chętnie?

    Z góry dziękuje za odpowiedzi lub wskazówki :)

    Pozdrawiam
    Wojciech Jukowski