PracaGrupypl.praca.dyskusje › pyt.teoretyczne - limity urlopowe

  • 1. Data: 2002-11-15 13:43:15
    Temat: pyt.teoretyczne - limity urlopowe
    Od: "Paweł P" <p...@p...onet.pl>

    Mam pytanko do znawców tematu staże pracy i limity urlopowe.
    przykład:
    Człowiek pracuje w firmie A (pierwsza jego praca) i przepracowuje tam 5,5
    miesiąca. Następnie zmienia firme i zaczyna pracować np. od 1 grudnia w
    firmie B.
    Pytanie: ile należy mu się urlopu w grudniu w firmie B ?

    a) Pół wymiaru rocznego
    b) 0
    c) 1/12 wymiaru rocznego ?

    pozdrawiam
    Paweł

  • 2. Data: 2002-11-15 15:15:00
    Temat: Re: pyt.teoretyczne - limity urlopowe
    Od: "Bea" <b...@w...pl>

> [...]
    > firmie B.
    > Pytanie: ile należy mu się urlopu w grudniu w firmie B ?

    W firmie B po przepracowaniu 0,5 m-ca czyli 15/12/2002 - 1/2 wymiaru
    rocznego
    8 , 9 lub 10 dni zalezy od skończonej szkoły
    (8 podstawówka , 9dni - zawodówka , średnia 10 dni- policealna ,
    studia)2003

    w 2003 r- po przepracowaniu całego roku -pozostała część wymiaru rocznego

    w 2004 - kolejny urlop 18 dni lub 20 lub 26

  • 3. Data: 2002-11-15 16:41:54
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    Pięknego dnia Fri, 15 Nov 2002 14:43:15 +0100, "Paweł P"

> [...]
    >firmie B.
    >Pytanie: ile należy mu się urlopu w grudniu w firmie B ?

    1/2 pełnego urlopu należy się od pracodawcy, u którego kończysz 6
    miesiąc pracy (choćby to był pierwszy dzień pracy, a wcześniej
    pracowałeś u kilkuset pracodawców).

    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775

  • 4. Data: 2002-11-18 11:10:11
    Od: "Paweł P" <p...@N...onet.pl>

    Dzięki Bea i Kaizen
    odpowiedz jest zgodna z moimi przypuszczeniami chociaz dosyc szokujaca.

    pozdrawiam
    Pawel

  • 5. Data: 2002-11-18 11:23:58
    Od: "Paweł P" <p...@N...onet.pl>

    > 1/2 pełnego urlopu należy się od pracodawcy, u którego kończysz 6
    > miesiąc pracy (choćby to był pierwszy dzień pracy, a wcześniej
    > pracowałeś u kilkuset pracodawców).

    Czy to samo obowiązuje jeżeli zatrudnienie jest na czas określony i na
    dodatek ten czas jest krótki np. 1 miesiąc ( a co jeśli 1 tydzień ? ) ?

    pozdr
    Paweł