PracaGrupypl.praca.dyskusjeprzymusowe nadgodziny??? › przymusowe nadgodziny???
    From: "Marian.S" <m...@W...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: przymusowe nadgodziny???
    Date: 4 Nov 2003 00:17:26 +0100

    Czy pracodawca ma prawo zmuszenia pracownika do przymusowych nadgodzin???
    W firmie której pracuje taka sytuacja ma miejsce
    Wymiar pracy to 8 h dziennie i 5 dni w tygodniu
    umowa stała
    Pracodawca tłumaczy sie że jest to sytuacja kryzysowa i zmusza pracownika do
    nadgodzin
    Powiem że praca która jest realizowana przez firme nie jest w 100%
    przewidywalna pracą jest to infolinnia
    Pracodawca w tej sytuacji grozi naganą czy też wypowiedzeniem umowy o prace
    Dział który jest w ten sposób nękany liczy około 300 osób
    a ja np niemam ochoty pracować na nadgodziny niechce aby pracodawca mógł mnie
    do nich zmusić
    Wiem że jest cięzka sytuacja na rynku pracy pracodawca wypłaca przysługujące
    wynagrodzenie za nadgodziny
    czy moge się niezgodzić???
    Proszę o info
    Dzięki Pozdrawiam