PracaGrupypl.praca.dyskusje › przyjechalem w ciemno do Amsterdamu...

  • 1. Data: 2002-06-13 22:35:27
    Temat: przyjechalem w ciemno do Amsterdamu...
    Od: <c...@p...onet.pl>

    i jest przechlapane. Duza konkurenacja ludzi z calego swiata i zaostrzone
    kontrole w firmach, wiec nie chca przyjmowac na czarno.
    Ma ktos pomysl, jak sie tu znalexc, gdy sie nikogo nie zna, a nocelegi mnie
    zrujnuja w 3 dni?

  • 2. Data: 2002-06-14 14:51:46
    Temat: Odp: przyjechalem w ciemno do Amsterdamu...
    Od: "pogrzbacz" <j...@w...pl>

    Witam
    Kup sobie na targu uzywana kosiarke i jezdzij i kos trawniki za kaske.Sadze
    ze da sie tak zarobic na przedmiesciach Amsterdamu.

    qba
    Użytkownik <c...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:5...@n...onet.pl...

  • 3. Data: 2002-06-16 21:46:16
    Temat: Re: przyjechalem w ciemno do Amsterdamu...
    Od: "Krzysiek" <i...@s...pl>

    Użytkownik <c...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > i jest przechlapane. Duza konkurenacja ludzi z calego swiata i zaostrzone
    > kontrole w firmach, wiec nie chca przyjmowac na czarno.

    No coz trzeba to bylo przemyslec w naszym pieknym kraju :-)

    > Ma ktos pomysl, jak sie tu znalexc, gdy sie nikogo nie zna, a nocelegi
    mnie
    > zrujnuja w 3 dni?

    Czy pojechales majac w kieszeni 50 $ ?????????
    Ja szukalem pracy ze 2 tygodnie, znajac holenderski z ogloszen z gazet
    Ale nie wiem jak ty?
    Mozna zawsze zaczac handlowac cialem / uzywkami itd :-))))

    Wracaj do nas, u nas wcale nie jest tak zle a bedzie jeszcze lepiej :-)))

    Pozdrawiam i zycze powodzenia
    Krzysiek D.
    www.sum.pl