PracaGrupypl.praca.dyskusje › przeziebienie +zwolnienie lekarskie?

  • 1. Data: 2004-10-04 09:21:41
    Temat: przeziebienie +zwolnienie lekarskie?
    Od: "LuK" <f...@N...pl>

    czy lekarz daje zwolnienie jak ktos jest lekko przeziebiony?
    jesli tak to na ile dni ?

  • 2. Data: 2004-10-04 11:24:10
    Temat: Re: przeziebienie +zwolnienie lekarskie?
    Od: "Agnieszka" <a...@b...pl>

    > czy lekarz daje zwolnienie jak ktos jest lekko przeziebiony?
    > jesli tak to na ile dni ?

    zalezy jaki lekarz ;)
    i w sumie zalezy jaka praca... gdy ktos pracuje glosem w pracy to napewno
    dostanie :) ok 5 dni

  • 3. Data: 2004-10-05 04:25:51
    Od: Pawel Kender Maczewski <p...@o...pl>

    On 2004-10-04, Agnieszka <a...@b...pl> wrote:

    > zalezy jaki lekarz ;)
    > i w sumie zalezy jaka praca... gdy ktos pracuje glosem w pracy to napewno
    > dostanie :) ok 5 dni

    A śpiewak operowy czasem ma potem zruinowaną karierę... :)

    Ja znam lekarza, który z marszu pytał się "Co dolega, ile dni, jaki
    NIP"? Wiec to _naprawde_ zalezy od lekarza.

    pozdrawiam

    --
    Kender
    Zupa była OK, ale w mordę i tak dostała.

  • 4. Data: 2004-10-05 15:41:51
    Od: "szomiz" <s...@k...dostawac.reklamy.przez.net>

    Użytkownik "Pawel Kender Maczewski" <p...@o...pl> napisał w wiadomości
    s.org...

    > Ja znam lekarza, który z marszu pytał się "Co dolega, ile dni, jaki
    > NIP"? Wiec to _naprawde_ zalezy od lekarza.

    Tak bez kasy? Jeszcze mu koledzy po fachu nie odebrali prawa do wykonywania
    zawodu?

    szomiz
    --
    pl.comp.www ?