PracaGrupypl.praca.dyskusje › Testy psychologiczne - Policja

  • 1. Data: 2004-10-02 22:31:41
    Temat: Testy psychologiczne - Policja
    Od: "ArturS." <a...@a...pl_USUN_TO>

    Witam,

    Czy ktoś z grupowiczów wie może gdzie w necie (lub je ma) można znaleźć
    przykłady testów psychologicznych przeprowadzanych w rekrutacji do pracy w
    Policji?.

    Z góry dziękuję i pozdrawiam.

    Artur

  • 2. Data: 2004-10-03 11:19:35
    Temat: Re: Testy psychologiczne - Policja
    Od: Mo <l...@n...pl>

    Ktoś (ArturS., a któżby!) wyklepał:
> [...]
    > przykłady testów psychologicznych przeprowadzanych w rekrutacji do pracy w

    Z góry mówię, że nie wiem, a tylko przemyślam. I wychodzi mi, że jeśli
    nie ma na ich stronie, to nie powinno być nigdzie, w końcu takich
    poważnych testów psychologicznych się nie ujawnia, coby się delikwent
    nie nauczył jak ma odpowiadać...

    M.

    Gdyż rodzaj ludzki w swej niedoli rozporządza jedną naprawdę skuteczną
    bronią [...] Nic nie może się przeciwstawić *napadowi śmiechu* (Mark Twain)

  • 3. Data: 2004-10-03 11:40:34
    Od: "F.M.T" <f...@b...com>

    > Czy ktoś z grupowiczów wie może gdzie w necie (lub je ma) można znaleźć
    > przykłady testów psychologicznych przeprowadzanych w rekrutacji do pracy w
    > Policji?.

    Na kazdej szanujacej sie stronie z humorem jest odpowiedni dzial ;-)

    FMT

    Ps. Sorry, nie moglem sie powstrzymac.

  • 4. Data: 2004-10-03 13:32:29
    Od: "SCrypt" <tmpstorm[spamkonto]@o2.pl>

    Użytkownik "ArturS." napisał w wiadomości:
> [...]
    > przykłady testów psychologicznych przeprowadzanych w rekrutacji do pracy w

    Z tego co wiem to przy rekrutacji do sluzb panstwowych przeprowadzane sa
    analogiczne testy. Testy psychologiczne polegaja na odpowiedzeniu w krotkim
    czasie na szereg pytan dosc dziwnie sformulowanych np. "Czy myjesz zeby po
    kazdym posilku ?", "Czy lubisz zwierzeta ?" itp. Odpowiedzi udziela sie na
    specjalnej karcie, do ktorej psycholog przyklada odpowiedni szablon. - Z tego co
    wiem odpadaja tylko ci, ktorzy probuja "przekolorowac" lub naciagnac fakty, wiec
    lepiej odpowiadaj uczciwie - Pamiętaj, że Oni nie oczekuja, ze bedziesz
    supermanem. Co do testow na inteligencje sa to przewaznie testy typu : "Dopasuj
    brakujacy fragment". Pewnie po tym wszystkim zostanie ci tylko rozmowa
    bezposrednia z psychologiem i pytania typu : " Dlaczego chcesz zostac
    policjantem ?" - Tylko nie mow, ze chcesz naprawic swiat :-)))
    Mysle, ze psycholog powinien cie zniechecac (taka ma powinnosc), aha przygotuj
    sie na pytania typu : "Jak reagujesz w sytuacjach stresowych".

    Pozdrawiam

  • 5. Data: 2004-10-03 18:04:09
    Od: "thuringwethil" <oliwia@_wytnij_.w3crew.com.pl>

    "ArturS." <a...@a...pl_USUN_TO> wrote in message
> [...]
    > przykłady testów psychologicznych przeprowadzanych w rekrutacji do pracy w

    Testy psychologiczne są dostępne tylko dla
    badań psychologicznych, zatem jako osoba "z ulicy" nie masz
    do nich dostępu. Wszelkie "testy" w gazetach czy necie to nigdzie
    nie stanadryzowana pseudopsychologia. Psycholodzy z nich nie korzystają.

    Ponadto w testach psychologicznych nie ma dobrych
    czy złych odpowiedzi zatem dostępność do testu nic Ci nie da.
    Polecam zaznaczanie odpowiedzi które najlepiej Cie opisują.

    Pozdrawiam
    O.