PracaGrupypl.praca.dyskusjeprzez GG z dyrektorem HR › przez GG z dyrektorem HR
    From: "Oliwia" <o...@w...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: przez GG z dyrektorem HR
    Date: Thu, 16 Dec 2004 20:01:25 +0100
    Sender: o...@g...abacus.pl

    Pomóżcie,
    bo już sama nie wiem co robić: byłam na rozmowie rekrutacyjnej i
    zaproponowano mi pracę , ale ja dowiedziałam się podczas tej rozmowy że
    muszę być 100% dyspozycyjna, a nie jestem, więc na koniec rozmowy
    podziękowałam i nie przyjęłam oferty. Dodam że jestem bezrobotna , a to
    praca moich marzeń i fajna kasa. Może będę mogła przyjąć tę oferte za rok,
    ale w tym czasie powinnam się dokształcić, ale nie wiem dokładnie czego
    oczekiwała by ta firma. A mam nr GG do szefa HR z którym rozmawiałam na
    rekrutacji (tzn. raczej dane się zgadzają choć na gg nie ma nazwiska!) . Mój
    dylemat to czy wypada go zagadać przez GG i jak?
    Prosze powiedzcie, czy wypada wogóle zawracać głowe człowiekowi, któremu
    odmówiłam współpracy?