PracaGrupypl.praca.dyskusjeprzerwa w pracy - rejestrować się? › przerwa w pracy - rejestrować się?
    From: "Marta" <m...@p...wprost.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: przerwa w pracy - rejestrować się?
    Date: Wed, 17 Jul 2002 16:47:59 +0200

    Witam.

    Z końcem czerwca skończyła mi się umowa o pracę, nastepną podpiszę we
    wrześniu (więc nie pracuję przez wakacje, nie mam też ubezpieczenia). Czy
    warto byłoby się zarejestrować jako bezrobotna? Czy dostałabym zasiłek do
    czasu podpisania następnej umowy? Czy miałabym ubezpieczenie? (akurat teraz
    muszę chodzić do lekarza, prywatnie już niezle zabuliłam:(

    Tych lekarzy to jeszcze scierpię, ale może warto się zarejestrować dla
    zasiłku? Nie wiem tylko czy miałabym do niego prawo - pracowałam od września
    2001, a więc niepełny rok.

    Dzięki za wskazówki.