PracaGrupypl.praca.dyskusjeprzedstawiciel › przedstawiciel
    From: "Rafał" <r...@a...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: przedstawiciel
    Date: Tue, 8 Jul 2003 16:13:13 +0200
    Sender: r...@a...pl@190-tar-1.acn.waw.pl

    poszukuje pracy jako przedstawiciel handlowy oto moje CV i LM

    Ul. Odkryta 51.d / 11

    03 140 Warszawa
    Telefon 602 824 082

    E-Mail rdaszczyńs...@p...fm

    r...@a...pl

    Rafał Daszczyński

    Informacje osobiste
    . Wiek: 26 Lat

    Wykształcenie

    . Średnie ogólnokształcące.

    Języki
    . Angielski w stopniu komunikatywnym.

    Praktyka zawodowa
    . Supermarket Champion:

    . Jako sprzedawca na dziale produkty świeże,

    . Kawiarenka internetowa Net Com:

    . Jako administrator sieci internetowej opartej na systemach
    operacyjnych Windows 9X, XP,

    . Eurocom:

    . Na stanowisku Przedstawiciel Handlowy,

    . Monter instalacji teleinformatycznych, (montaż Hubów, Access
    Pointów, anten kierunkowych, okablowanie klatek schodowych),

    . Serwisant sieci informatycznych, (opieka nad Hubami, Access
    Pointami, oraz komputerami i oprogramowaniem abonentów firmy).

    Kwalifikacje dodatkowe
    Kursy Microsoft:

    . Podstawy sieci i systemu operacyjnego MS Windows 2000,

    . Wdrażanie systemów MS Windows 2000 Professional i MS
    Windows 2000 Server,

    . Odbyta Zasadnicza Służba Wojskowa, Prawo jazdy Kat.: B,

    . Bardzo dobra znajomość systemów operacyjnych: Microsoft
    Windows 9x, ME, 2000, 2000 Serwer, XP, 2003 Serwer,

    . Bardzo dobra znajomość zagadnień związanych z budową sieci
    LAN,

    . Podstawy tworzenia stron internetowych (Flash),

    . Znajomość serwisu komputerów oraz oprogramowania biurowego,

    Zainteresowania i ulubione formy rekreacji
    . Komputery, Internet, film, muzyka, sport

    Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie
    dla potrzeb procesu rekrutacyjnego (zgodnie z Ustawą o ochronie danych
    osobowych z dnia 29.08.97 r., DZ.U. Nr 133, poz. 883).

    Rafał Daszczyński

    Ul. Odkryta 51D m. 11

    03-140 Warszawa

    E-Mail: r...@p...fm

    r...@a...pl

    Szanowni Państwo!

    W związku z poszukiwaniem przez Państwa pracownika działu
    marketingu przesyłam moje CV i pragnę wyrazić zainteresowanie podjęciem
    pracy w Państwa firmie. Jestem przekonany, że dzięki doświadczeniu zdobytym
    przeze mnie będę mógł sprostać stawianym przez Państwa wymaganiom.

    W czasie pracy zdobyłem duże doświadczenie w obsłudze klienta. W
    firmach, w których do tej pory pracowałem oprócz dostawy Internetu oraz
    budowy i serwisowaniu sieci LAN zajmowałem się również obsługą klienta oraz
    biur. Dzięki temu zdobyłem praktykę w obsłudze klient oraz w rozmowach
    biznesowych. Pracowałem również jako przedstawiciel handlowy, stąd łatwość
    nawiązywania kontaktów podczas pracy w grupie.

    Mam nadzieję, że ze względu na moje doświadczenie oraz zapał,
    odpowiedzialność i umiejętności pracy w zespole mógłbym być cennym
    pracownikiem dla Państwa firmy.

    Oczekując na odpowiedź i ewentualny termin spotkania pozostaję do dyspozycji
    pod numerem telefonu: 602 824 082.

    Z poważaniem:

    Rafał Daszczyński