PracaGrupypl.praca.dyskusje › prowizja dla przedstawicieli

  • 1. Data: 2002-08-29 18:53:48
    Temat: prowizja dla przedstawicieli
    Od: "MechaGodzilla" <m...@n...pl.NOSPAM>

    czy ktos moze mi powiedziec jak w praktyce wyglada system wynagrodzenia dla
    przedtsawicieli handlowych?
    oprocz podtsawy jest prowizja, ale jak liczona????

    z gory dziekuje

  • 2. Data: 2002-08-29 19:03:50
    Temat: Re: prowizja dla przedstawicieli
    Od: jerzu <j...@i...pl>

    On Thu, 29 Aug 2002 20:53:48 +0200, "MechaGodzilla"
    <m...@n...pl.NOSPAM> wrote:

    >procz podtsawy jest prowizja, ale jak liczona????

    Co firma to inaczej.

    --
    Pozdrawiam - Dariusz Niemczyński j...@i...pl
    http://jerzu.lubi.luftbrandzlung.org - strona domowa

  • 3. Data: 2002-08-29 19:13:01
    Od: "MechaGodzilla" <m...@n...pl.NOSPAM>

    Użytkownik "jerzu" <j...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Co firma to inaczej.

    to wiem
    ale dla przykladu; jak?

    MG

  • 4. Data: 2002-08-29 19:44:43
    Od: "jelen" <j...@j...prv.pl>

    > ale dla przykladu; jak?

    np rozne uslugi/produkty maja swoje punkty i za kazdy punkt 10 zl
    albo
    sprzedasz 5 masz 5
    sprzedasz 10 masz 12
    sprzedasz 20 masz 30

    zalezy wszystko

    pozdrawiam,
    jelen

  • 6. Data: 2002-08-29 19:44:43
    Od: "jelen" <j...@j...prv.pl>

  • 5. Data: 2002-08-29 19:44:43
    Od: "jelen" <j...@j...prv.pl>

  • 7. Data: 2002-08-31 10:11:32
    Od: "Marek A. Czepil" <m...@m...to>

    Użytkownik "MechaGodzilla" <m...@n...pl.NOSPAM> napisał w
    wiadomości news:aklrdu$2gf$1@news.tpi.pl...

    > to wiem
    > ale dla przykladu; jak?

    Na przykład prowizja od obrotu - osiągniesz obrót x zł dostajesz kasę,
    osiagniesz obrót 2x dostajesz kasę itd...
    Możesz mieć % od zysku firmy, możesz dostać prowizję za przekroczenie
    planu....
    Sposobów rozliczeń jest bardzo dużo.

    ### Marek A. Czepil # tel. +48 605 88 60 10 ###
    ### m...@m...to # GG 3244493 ###
    ### www.serwisowe.prv.pl ###

  • 8. Data: 2002-08-31 20:00:41
    Od: jerzu <j...@i...pl>

    On Sat, 31 Aug 2002 12:11:32 +0200, "Marek A. Czepil"
    <m...@m...to> wrote:

    >Na przykład prowizja od obrotu - osiągniesz obrót x zł dostajesz kasę,
    >osiagniesz obrót 2x dostajesz kasę itd...

    Nie osiągniesz planowanego obrotu - nie dostajesz prowizji, osiągniesz
    70% planowanego obrotu - dostajesz 70% prowizji itp, itd.