PracaGrupypl.praca.dyskusje › Sprzedam system ksiegarni internetowej

  • 1. Data: 2002-08-29 18:12:48
    Temat: Sprzedam system ksiegarni internetowej
    Od: "Luke" <l...@w...edu.pl>

    Hej !
    Sprawa jak w temacie. Jesli ktoś jest zainteresowany było by cool bo
    nadziałem sie na zleceniodawce (nie płaci) wiec proponuje to komuś innemu.
    (oczywiscie nowy design i co tam jeszcze ...)
    Jesli ktos jest zainteresowany to prosze o kontakt.
    http://www.ambientlabs.net/atut
    (wzorowany na helionie i merlinie ;) lecz inwestor szedl po kosztach dlatego
    nie full wypas i broń BOŻE oferty typu 200 PLN spadówa)

    P.s Sorry za to ogłoszenie na tej grupie ale zainwestowałem moją prace w
    realizacje projektu wiec każdy sposób dotarcia do klienta jest dobry.
    Jeszcze raz sorry ehhehe ;)

    Pozdrawiam Luke