PracaGrupypl.praca.dyskusje › prosze pomocy!!!

  • 1. Data: 2002-10-02 09:30:54
    Temat: prosze pomocy!!!
    Od: "Ag3nT^" <p...@w...pl>

    mam napisac sobie list motywacyjny... prosze o jakies wskazowki strony www
    moze ktos z was posiada jakikolwiek list referencyjny..
    pozdrawiam
    Agent

  • 2. Data: 2002-10-02 10:01:25
    Temat: Re: prosze pomocy!!!
    Od: "Maura" <m...@y...com>

    "Ag3nT^" <p...@w...pl> wrote in message
    > mam napisac sobie list motywacyjny... prosze o jakies wskazowki strony www
    > moze ktos z was posiada jakikolwiek list referencyjny..
    > pozdrawiam
    > Agent

    To w końcu motywacyjny czy referencyjny?

  • 3. Data: 2002-10-02 10:08:24
    Od: "Wolfmaster" <w...@t...pl>

    "Ag3nT^" <p...@w...pl> wrote in message
    > mam napisac sobie list motywacyjny... prosze o jakies wskazowki strony www
    > moze ktos z was posiada jakikolwiek list referencyjny..
    > pozdrawiam
    > Agent

    panie, popatrz sobie na stronach z pracą np: www.pracuj.pl lub cos w tym
    stylu albo istnieje cos takiego jak wyszukiwarki np: wirtualna polska adres:
    www.wp.pl - wystarczy wpisac i poszukac troche

    Wolf

  • 4. Data: 2002-10-02 10:39:08
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    albo www.gazeta.pl

  • 5. Data: 2002-10-02 23:19:07
    Od: "Ag3nT^" <p...@w...pl>

    oczywiscie chodzilo o list referencyjny...przepraszam za zmylke:(
    co do w/w stron to czytalem...ale nie odnalazlem odpowiedzi.. tzn trudno
    obiektywnie samego sie ocenic..
    pozdrawiam