PracaGrupypl.praca.dyskusje › Badania

  • 1. Data: 2002-10-02 09:33:22
    Temat: Badania
    Od: "Chris" <k...@p...onet.pl>

    Niedawno -tzn. dzis ! :-) - slyszalem ze pracodawcy badaja pracownikow
    WYKRYWACZEM KLAMSTW - dokl. wariografem , co wiecej podgladaja kamerami
    kto z kim flirtuje ) , podsluchuja i przegladaja poczte.
    Ktos kiedys pisal ze niedlugo nadejdzie era elektroniki/informatyki etc. i
    praca ludzka zostanie usprawniona - smiechu warte , ludzie to tylko "ludzie"
    wystarczy szef-idiota ktory wpadnie na pomysl z wariografem ( nie wymierne
    wyniki ).
    PYTANIE : Czy ktos z grupowiczow spotkal sie z takim badaniem w pracy ???

  • 2. Data: 2002-10-02 09:35:32
    Temat: Re: Badania
    Od: "Ag3nT^" <p...@w...pl>

    co do poczty to fakt sam to z nudow robilem.. ale nie na zlecenie
    pracodawcy..prywatnosci nie ma!

  • 3. Data: 2002-10-03 06:09:32
    Od: "ula.p" <u...@p...fm>

    Chris wrote:

> [...]
    > kto z kim flirtuje ) , podsluchuja i przegladaja poczte.
    > PYTANIE : Czy ktos z grupowiczow spotkal sie z takim badaniem w pracy ???

    przeglądanie poczty, prywatnych katalogów i plików na kompie, nasyłanie
    pracowników, co by sie o tobie i twoich planach odnosnie pracy wiecej
    dowiedzieli i przekazali to szefowi to była normalka. Dobrze ze nie dla

    ale z wykrywaczem kłamstw to sie nie spotakałam:>, może to i lepiej bo
    musiałabym chyba pokrywać koszty naprawy urzadzenia:)))))))))

    wyzwolona z pracy:))