PracaGrupypl.praca.dyskusjeprojektowanie www - czy warto? › projektowanie www - czy warto?
    From: "Dario" <t...@w...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: projektowanie www - czy warto?
    Date: Mon, 15 Apr 2002 12:25:02 +0200

    Witam wszystkich,

    ciekaw jestem Waszych opinii na temat pracy przy tworzeniu i aktualizacji
    stron www. Mialem kiedys okazje zaledwie zetknac sie z czyms takim, ale na
    tyle by stwierdzic, ze bylaby to praca, ktora by mnie bardzo interesowala.
    Mam jadnak dylemat natury - czy "pakowac" sie w to? - bo uczucia me
    mieszane. Z jednej strony mozna stwierdzic, ze rynek jakby nasycony mlodymi
    ludzmi, ktorzy doskonale radza sobie w tym srodowisku. Z drugiej strony jak
    sie patrzy na polski Internet, w sensie ofert firm w postaci witryn to
    wydaje sie, ze duzo jeszcze do zrobienia (wiele firm nie prezentuje sie "na
    lamach" internetu wcale).
    Dlatego myslalem o tym, zeby przeszkolic sie w tym kierunku pod
    profesjonalnym okiem na rozszerzonym kursie webmasterskim. Waham sie jednak
    czy warto inwestowac swoj czas i niemale pieniadze.
    Jezeli chcielibyscie sie podzielic ze mna swoim doswiadczeniem,
    spostrzerzeniami czy opinia bede wdzieczny za kazda odpowiedz.

    Pozdrawiam

    Pawel