PracaGrupypl.praca.dyskusje › programista,wynagrodzenie po miesiącu praktyki

  • 11. Data: 2006-07-17 06:57:56
    Temat: Re: programista,wynagrodzenie po miesiącu praktyki
    Od: "Andrzej Misiak" <a...@p...fm>

    Użytkownik <k...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:6cd8.000001c1.44b8183e@newsgate.onet.pl...
    > zbyt wygórowane). No i główne pytanie, jakie wynagrodzenie powinienem
    > sobie
    > zażyczyć, przy czym firma na moje oko liczy z 20 osób

    Z doświadczenia to w Katowicach programista bez doświadczenia, ale umiejący
    coś zrobić zarabia średnio 1500 netto. To jest bardzo realna pensja na jaką
    sie twój szef powinien zgodzić. Dodatkowo możesz próbować trochę podbić tę
    kwotę bo najpewniej bedzie chciał cię zatrudnić na umowę zlecenie i nie
    płacić ZUS(studenci). Spróbuj zacząć od 1800-1900.

    Z tymi podwyżkami to może być trudniej, bo pracodawcy nie chcą dawać
    podwyżek. Chyba, że muszą, ale nie jesteś teraz kluczowym pracownikiem w
    firmie więc nic z tego. Ale jak będziesz miał pół roku konkretnego
    doświadczenia to bez problemu znajdziesz lepiej płatną pracę.

    Życzę powodzenia

    Andrzej Misiak