PracaGrupypl.praca.szukana › programista / Warszawa

  • 1. Data: 2002-02-11 23:23:00
    Temat: programista / Warszawa
    Od: "Darek" <d...@e...pw.edu.pl>

    Szukam ciekawej pracy na pełny lub część etatu.
    Najchętniej jako programista.

    Ukończyłem studia inżynierskie na wydziale Elektroniki i Technik
    Informacyjnych Politechniki Warszawskiej. Obecnie studiuję na tym samym
    wydziale (studia drugiego stopnia, magisterskie).

    Moje umiejętności:
    - Dobra znajomość środowiska Visual C++ (API)
    - Programowanie C/C++ (DOS, Windows, Linux ),Pascal , Matlab, Java
    - Dobra znajomość HTML, PHP, SQL, PostgreSQL
    - Dobra znajomość zagadnień związanych z relacyjnymi bazami danych
    - Znajomość Access 2000, VBA
    - Znajomość systemów UNIX ,Linux, oraz Windows 95/98/NT/2000

    Doświadczenie:
    - programista aplikacji internetowych w firmie Hieroglif (tworzyłem kod PHP,
    HTML, JavaScript: www.decare.com.pl , www.pbn.com.pl , www.fotomarket.pl)
    - projekty pisane w ramach zaliczeń na uczelni (min. program do obsługi
    wielokanałowego analizatora amplitudy w VC++, różne aplikacje w javie i
    C)

    Najważniejsze zalety:
    - szybko się uczę nowych rzeczy
    - pracowitość i odpowiedzialność