PracaGrupypl.praca.dyskusjeprocedura w sadzie pracy, swiadkowanie › procedura w sadzie pracy, swiadkowanie
    From: "Yeh" <y...@a...net>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: procedura w sadzie pracy, swiadkowanie
    Date: 1 Oct 2006 13:48:10 -0700

    Witam.
    Zalozylem sprawe pracodawcey o niesluszne wyrzucenie z pracy.
    pozew zlozylem 14.09, ile czasu pracodawca ma na reakcje?
    chodzi mi o to do kiedy musial byc powiadomiony o moim pozwie i ile
    czasu ma na zlozenie stosownych dokumentów oswiadczen itp.
    Chcialbym wiedziec jak sie ustosunkuje do moich roszczen, jeszcze
    przed sprawa.

    W jaki sposób moge powolac kogos na swiadka? kiedy i jaka jest
    procedura.
    mam na mysli kolezanki z pracy, obawiam sie tez ze zostana
    zastrraszone, jak tego uniknac?

    czy w trakcie procesu bede mógl poprosic o wezwanie kolejnego
    swiadka jelsi nie stawi sie jeden?

    nie bede zatrudnial adwoklata z prostej przyczyny, nie mam
    pieniedzy.
    gdzie moge zdobyc informacje co mi wolno podczas prpccesu a czego mi
    nie wolno.

    czy bede mógl np. przepytac swiadków wobec sadu czy tez moze
    zrobi trro za mnie sad?
    stosuujac mój opis z pozwu?

    czy moge odczytac liste zachowan siekierowniczki (tych zlych
    zachowan) i swiadka zapytac czy sie zgadza z przedstawionymi
    przezemnie faktami?
    czy je potwierdzi? Czy tez bede musial wyduszac z kolezanek aby
    sama opisywala jakies zdarzenia?

    Jesli pracodawca bedzie chcial mnie ukazac w zlym swietle, np
    zacznie wyolbrzymiac moje spóznienia ( byly ale malo) czy moge
    okreslic np ze moje zachowania, spóznienia i tym podobne nie
    odpiegaly od sredniej jaka byla wsród innych pracowników?
    jak zachowac siegdy pracodawca zacznie o mnie gadac bzdury?

    Jak powinienem sie wg Was przygotowac do rozprawy?
    co zrobic? zebrac jakie materialy?
    czy podczas rozprrawy bede mógl np pytania do swiadków zadawac z
    kartki?
    Obawiam sieze bede sie b. denerwowal, a wtedy poprostu oddam
    sprawe.
    CZy ktos wie ile czasu w Warszawa Sródmiescie czeka sie na sprawe?