PracaGrupypl.praca.dyskusjeproblem z ubezpieczeniem [dlugie] › problem z ubezpieczeniem [dlugie]
    From: Izabela Kopij <i...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: problem z ubezpieczeniem [dlugie]
    Date: Fri, 16 Jul 2004 13:16:05 +0200

    Witam,
    tego posta podeslalam na pl.soc.prawo, ale jakos nie moge otrzymac
    odpowiedzi na niego... moze tutaj bedzie lepiej :)

    6 lipca zakonczylam studia (obrona) oczywiscie poza legitymacja studencka
    nie mam nic na zaswiadczenie, ze studiowalam, dyplom bedzie niewiadomo
    kiedy, a zaswiadczenie tez nie wiadomo czy dostane, poza ty to kawal drogi
    od mojego obecnego miejsca zamieszkania.

    I teraz mam problem z ubezpieczeniem zdrowotnym.
    Pal licho ze korzystam tylko z prywatnej opieki zdrowotnej, ale czasem moze
    sie zdarzyc, ze wyladuje w szpitalu albo na pogotowiu i tutaj prosza o
    ksiazeczke zdrowia:P Oczywiscie uczelnia nic takiego nie wydawala, wiec
    dopoki nie skonczylam 26 lat, to mialam ksiazeczke rodzicow, a potem
    minimo, ze uczelnia placila za ubezpiecznie to nie mialam zadnego dowodu,
    ze jestem ubezpieczona. Na szczescie nic sie nie wydarzylo w
    miedzyczasie...
    Ale teraz mam problem.
    Skonczylam studia i kobita w dziekanacie powiedziala, ze z dniem obrony nie
    placa juz za ubezpieczenie.
    kobita w ZUS powiedziala, ze do konca wrzesnia mam okres karencji i jakies
    ubezpieczenie mam i teoretycznie na legitymacje studencka powinni mnie
    przyjac do szpitala... ale powiedziala, zeby dowiedziec sie jak to jest w
    urzedzie pracy.
    kobita w urzedzie pracy powiedziala, ze nie jestem ubezpieczona przez
    uczelnie, a ze pracowalam na umowe o prace w ciagu ostatnich 12 miesiecy,
    wiec nie ma szans na cos tam jeszcze. Mam sie pojawic w  urzedzie pracy z
    dyplomem, albo z zaswiadczeniem - ale tego nie posiadam...

    I co w takiej sytuacji? Jako takie ubezpieczenie bede miec dopiero w polowie
    wrzesnia jak dopisza mnie do przyszlego meza, a co do tego czasu?
    Ktora z kobit ma racje? I jak w rzeczywistosci wyglada sprawa z
    ubezpieczeniem?

    Od razu mowie, ze nie interesuja mnie jakies zasilki dla bezrobotnych, czy
    cos w tym stylu, tylko to ch... ubezpieczenie na wypadek pobytu w
    szpitalu...

    Z gory dzieki za pomoc.

    Iza