PracaGrupypl.praca.dyskusje › problem z praca

  • 1. Data: 2003-08-18 12:59:35
    Temat: problem z praca
    Od: "piotr" <p...@w...pl>

    Witam,

    Czy ciezko jest na rynku polskim znalesc dobrze platna prace?

    dziekuje

  • 2. Data: 2003-08-18 13:08:49
    Temat: Re: problem z praca
    Od: "Konrad Inglot" <k...@N...gazeta.pl>

    piotr <p...@w...pl> napisał(a):

    > Czy ciezko jest na rynku polskim znalesc dobrze platna prace?

    Nie

    > dziekuje

    Prosze.

    pzdr
    konlin

  • 3. Data: 2003-08-18 13:26:46
    Od: "piotr" <p...@w...pl>

    > Pytasz jakbyś wracał z Amazonii po 10 letnim pobycie, gdzie to byłeś
    odcięty
    > od świata. Wszystko zależy od tego jakie masz doświadczenie i co wiesz.
    > Jeśli ani tego ani tego, to nawet bardzo ciężko.

    a ile sie zarabia?

  • 4. Data: 2003-08-18 13:32:34
    Od: "PawełW" <f...@g...pl>

> [...]
    od świata. Wszystko zależy od tego jakie masz doświadczenie i co wiesz.
    Jeśli ani tego ani tego, to nawet bardzo ciężko.

    PawełW.

  • 5. Data: 2003-08-18 17:28:50
    Od: "gromax" <g...@g...pl>

    > a ile sie zarabia?

    od nic do baaardzo dużo

  • 6. Data: 2003-08-19 06:50:38
    Od: "PawełW" <f...@g...pl>

    Użytkownik "piotr" <p...@w...pl> napisał w wiadomości
    > odcięty
    >

    > a ile sie zarabia?

    od 500 pln do góry sam nie wiem do ilu hym może z 100 000 na miesiąc to
    maks a może i nie.
    Czemu zadajesz takie dziwne pytania. Napisz przynajmniej w jakim zawodzie.
    PawełW.